Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman SUB10.
You need to log in to create posts and topics.

Kolla på Slowtwitch. Jag vet att Johan Lundin (som f.ö. registrerar sin träning på Funbeat) har hämtat inspiration där.

Jag är övertygad om att du kommer att få fem olika teorier om träning om du frågar fem olika sub10-järnmän. 😉

Jag kan inte prata för Pasi Salonen, men tror att han skulle väl kunna klara av detta.
Fast han reggar inte så mycket just nu.

Anders Rimén och Peter Oom är två andra sub10-män på FunBeat.

ogla på Joakim Berggren, han är generös med tips och förklarar på ett bra sätt utifrån där du är idag. gjorde 10:45 genom att träna regelbundet, tror jag kan göra sub 10 genom att cykla hårdare på träning och löpträna med högre puls dvs långa intervaller.

Du behöver inte ogla, http://www.joakimberggren.se 😉

Fler sub10 som reggar på FB är Jonas Lindkvist och Johan Lindberg. Sen kan man ju inte titta så mycket på andras träning. Vi har ju olika förutsättningar. Läs Joe Fries Triathletes Training Bible och lär dig från grunden 🙂

Joe Friel håller f.ö. ett seminarium i Oslo imorn.

Hade gärna varit i Oslo och lyssnat i morn, men det känns inte realistiskt. Får väl hoppas att nån snäll norrman har en kamera och lägger upp det på youtube..

Har ytterligare en som loggar på funbeat. Kjell Bravén, SSS triathlon. Tränar mycket!!!

hejhej.

oglade på mitt namn i ett helt annat sammanhang, och hittade denna tråden, där jag exponeras fullt ut..... 🙂 (inga problem fredrik, kommer på att ironi kanske inte funkar så bra på forumet... )

jag lade precis in ett litet inlägg om detta i