Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 13:11Önskar alla startande ett stort lycka till och i synnerhet alla svenska deltagare!!
Ha de så jäkla kul, jag är avis!Ps. Vart ser man vilken tid som krävdes/krävs för att kvala till Kona i ex. H40?
Önskar alla startande ett stort lycka till och i synnerhet alla svenska deltagare!!
Ha de så jäkla kul, jag är avis!
Ps. Vart ser man vilken tid som krävdes/krävs för att kvala till Kona i ex. H40?
Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 14:08Franz:
Det är placering och inte tid som gäller för att ta sig till Kona.
Alla Ironman-tävlingar får ett antal kvalplatser som sen delas ut i åldersgrupperna beroende på andelen tävlande.
Franz:
Det är placering och inte tid som gäller för att ta sig till Kona.
Alla Ironman-tävlingar får ett antal kvalplatser som sen delas ut i åldersgrupperna beroende på andelen tävlande.
Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 14:37Ett ex. på kvaltid Pelle H40 kalmar 9:07.
Ett ex. på kvaltid Pelle H40 kalmar 9:07.
Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 18:08Oj, nu slutar jag drömma.....
(Sändningen på http://kona.ironman.com/ har startat nu!)
Oj, nu slutar jag drömma.....
(Sändningen på http://kona.ironman.com/ har startat nu!)
Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 18:47Men jag får inte in det på min ipod/iphone?!!
Använder IM flash?
Någon som får in kanalen på sin ipod/iphone ?Nu fick jag det att funka! Fungerar kanon!
Nu kan man tom gå på toa utan att missa något...
Andy Potts kan simma!
Men jag får inte in det på min ipod/iphone?!!
Använder IM flash?
Någon som får in kanalen på sin ipod/iphone ?
Nu fick jag det att funka! Fungerar kanon!
Nu kan man tom gå på toa utan att missa något...
Andy Potts kan simma!
Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 19:05Har också problem med min Android-platta men det funkar bra genom Firefox på HTPC:n.
Har också problem med min Android-platta men det funkar bra genom Firefox på HTPC:n.
Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 20:40Nån som vet om man sortera liveuppdateringen på land eller som "leaderboard"
Nån som vet om man sortera liveuppdateringen på land eller som "leaderboard"
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 08:21Cave, Steffen & Ellis fick alla 4 minuter i straffboxen på cyklingen.
Carfrae lämnade T2 7,48 efter Steffen och 4,10 efter Cave.
Vid 16 miles var hon 2,00 efter Steffen och 0,05 efter Cave,
närmare än så kom hon inte.The top-10 women:
1 09:15:54 103 Cav
Cave, Steffen & Ellis fick alla 4 minuter i straffboxen på cyklingen.
Carfrae lämnade T2 7,48 efter Steffen och 4,10 efter Cave.
Vid 16 miles var hon 2,00 efter Steffen och 0,05 efter Cave,
närmare än så kom hon inte.
The top-10 women:
1 09:15:54 103 Cav
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 09:17Pete Jacobs, vilken kille alltså! Visste att han skulle kirra det i år.
Pete Jacobs, vilken kille alltså! Visste att han skulle kirra det i år.
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 10:09Pete Jacobs är sedan torsdags min stora idol. Hans små youtubeklipp är kanon!!! Åh, vad jag ville att han skulle vinna! Han vann!!!
Vilken härlig sändning IronMan Hawaii är! Oj, vilken inspirationsinjektion!
Pete Jacobs är sedan torsdags min stora idol. Hans små youtubeklipp är kanon!!! Åh, vad jag ville att han skulle vinna! Han vann!!!
Vilken härlig sändning IronMan Hawaii är! Oj, vilken inspirationsinjektion!