Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 18:46Nästa år blir det Kalmar igen. Det bestämde jag fort! Tänkte att jag rimligen borde kunna kapa 10 minuter/gren, dvs en sluttid på 10.25. Känns klart möjligt.
De två senaste åren har jag ägnat mig åt att genomföra klassikern också, vilket nu får ses som e
Nästa år blir det Kalmar igen. Det bestämde jag fort! Tänkte att jag rimligen borde kunna kapa 10 minuter/gren, dvs en sluttid på 10.25. Känns klart möjligt.
De två senaste åren har jag ägnat mig åt att genomföra klassikern också, vilket nu får ses som e
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 21:08En gammal jobbarkompis letade upp ett IM-resultat från -99 som var 23s bättre än mitt, och jag blev utmanad på Challenge Copenhagen nästa år (han är dansk).
Jag kommer nog köra igen, osäkert om det blir nästa år dock. Målsättningen kommer bli att simma s
En gammal jobbarkompis letade upp ett IM-resultat från -99 som var 23s bättre än mitt, och jag blev utmanad på Challenge Copenhagen nästa år (han är dansk).
Jag kommer nog köra igen, osäkert om det blir nästa år dock. Målsättningen kommer bli att simma s
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 22:07Fredrik: Hur många gamla danska jobbarkompisar med IM-resultat från -99 tror du jag känner? (ja, det var Mads)
Fredrik: Hur många gamla danska jobbarkompisar med IM-resultat från -99 tror du jag känner? (ja, det var Mads)
Quote from ellen olsson on 18 August 2010, 22:13Om ni ska köra Challenge Copenhagen nästa år så kanske jag hänger på. Jag vill också spöa Mads. 🙂
Om ni ska köra Challenge Copenhagen nästa år så kanske jag hänger på. Jag vill också spöa Mads. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 22:42Eftersom jag bor i Norge har jag bestämt mig för att passa på att ta Norseman nästa år 🙂 Sugen på nån halv-IM tidigare på säsongen oxå, gärna på nåt roligt o varmt ställe. O så ska jag passa på att köra lite sprint- och olympiska distanser... Men först
Eftersom jag bor i Norge har jag bestämt mig för att passa på att ta Norseman nästa år 🙂 Sugen på nån halv-IM tidigare på säsongen oxå, gärna på nåt roligt o varmt ställe. O så ska jag passa på att köra lite sprint- och olympiska distanser... Men först
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 07:40Oj, Norseman sägs ju vara den värsta! Helt rätt, sikta högt! Runt tar man sig nog det är nog mest fråga om tid! :P.
Cykling i bergen, å sen en maralöpning som avslutas med bokstavlig bergsklättirng:D
Skulle man inte upp på 1800 m höjd sista 1,5 milen på
Oj, Norseman sägs ju vara den värsta! Helt rätt, sikta högt! Runt tar man sig nog det är nog mest fråga om tid! :P.
Cykling i bergen, å sen en maralöpning som avslutas med bokstavlig bergsklättirng:D
Skulle man inte upp på 1800 m höjd sista 1,5 milen på
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 07:47Ja, men de jag pratat med som har kørt den menar att den inte är sååå hemsk 🙂 Och så har den ju blivit så populär på sistone, och i o med att antalet platser är ganska begränsat så är det delvis lottning som gäller....dock får (än så länge) alla tjejer
Ja, men de jag pratat med som har kørt den menar att den inte är sååå hemsk 🙂 Och så har den ju blivit så populär på sistone, och i o med att antalet platser är ganska begränsat så är det delvis lottning som gäller....dock får (än så länge) alla tjejer
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 07:54Angående løpningen så stämmer det nog. Så egentligen springer man inte en mara utan bara 2,5 mil sen blir det nog "promenad" på 17,2 km upp till toppen på 1.850m før de flesta 😉
Här finns banprofil o karta: http://www.nxtri.com/race_info/course_and_map
Angående løpningen så stämmer det nog. Så egentligen springer man inte en mara utan bara 2,5 mil sen blir det nog "promenad" på 17,2 km upp till toppen på 1.850m før de flesta 😉
Här finns banprofil o karta: http://www.nxtri.com/race_info/course_and_map
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 08:47Kommer också köra Kalmar nästa år, vilket bestämdes redan i målfållan, men med ett rejält högre tidsmål än de 11.38 det blev i år.
Kommer också köra Kalmar nästa år, vilket bestämdes redan i målfållan, men med ett rejält högre tidsmål än de 11.38 det blev i år.
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 19:18Saxat från Kalle Wickströms wall, där jag just fattade ett beslut:
"What the hell, jag bestämde mig just.
Iron Man 2012. Det finns inga ursäkter. Det börjar i helgen."
Blev det nån blåbär-2011-tråd? Kanske man skulle starta en 2012-tråd redan nu?
Saxat från Kalle Wickströms wall, där jag just fattade ett beslut:
"What the hell, jag bestämde mig just.
Iron Man 2012. Det finns inga ursäkter. Det börjar i helgen."
Blev det nån blåbär-2011-tråd? Kanske man skulle starta en 2012-tråd redan nu?