Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det är inget problem som uppstått i och med den nya designen, men jag upplever det som att ett träningspass som kräver 8 klick (i mitt fall) för att bara få fram rätt fält känns onödigt omständigt och tidskrävande. Jag uppmuntras knappast att fylla i fler

Håller med, det som blivit bättre är intervall/varv-hanteringen, det fylls på med nya rader allteftersom jag skriver, men upptäckte att iaf om jag fyllt i ett förhandsvärde totalt så summeras inte mina varv/intervaller, och det vill jag inte behöva göra f

Ja, intervallhanteringen är MYCKET bättre! Dels kommer en ny rad vartefter utan att man måste göra något extraklick dessutom skrivs inte sidan om varje gång! HURRA!

Buggen att det inte summeras vet Olle om och den ska rättas snart skrev han nånstans!

Skönt! Det är inte alltid jag har en färdiga summor registrerade nånstans.

Tor: Vi håller med om att det blev lite krångligt med så många klick för extrafälten. Därför är detta nu löst. Din senaste uppsättning använda fält lagras i databasen och används vid nästa redigering så fort du sätter markören i något av inmatningsfälten.

Michael: "vi"?

Häng med lite nu Bruse, Michael jobbar för Funbeat.

Uppenbarligen, men det framgår inte klart. Vilken tokskalle som helst kan ju påstå det.

Men vad kul att Olle har fått en kompis.

Det framgick i en tråd igår. En tråd som du själv skrev i Bruse, och - hoppas jag - läst? 😉

Jag läser aldrig det jag själv skriver. 🙂
Nå, helt solklart är det inte.