Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 09:31Framförallt vore det kanske bättre om avataren blev lite större om det finns så mycket plats?
Framförallt vore det kanske bättre om avataren blev lite större om det finns så mycket plats?
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 10:16"Framförallt vore det kanske bättre om avataren blev lite större om det finns så mycket plats?"
Ja, det vore bra, så kanske man såg tydligare vem som skriver inlägg även i iPhones etc.
"Framförallt vore det kanske bättre om avataren blev lite större om det finns så mycket plats?"
Ja, det vore bra, så kanske man såg tydligare vem som skriver inlägg även i iPhones etc.
Quote from Elias Engqvist on 14 September 2011, 10:32Precis - bort med ramen till förmån för större bild.
Och då vi ändå talar om avataren - gör den klickbar i forumet så man kan se en förstoring. Nu går det inte ens att klicka på avataren på respektive "Hem"-sida!
Precis - bort med ramen till förmån för större bild.
Och då vi ändå talar om avataren - gör den klickbar i forumet så man kan se en förstoring. Nu går det inte ens att klicka på avataren på respektive "Hem"-sida!
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 12:09Jag tycker det är snyggt med ram, varför har man det annars på tavlor? Klart att bilden kunde bli något större till förmån till en något mindre ram, det skulle säkert bli snyggt. Jag håller med om att avatarena är lite väl små. Några pixlar till skulle sä
Jag tycker det är snyggt med ram, varför har man det annars på tavlor? Klart att bilden kunde bli något större till förmån till en något mindre ram, det skulle säkert bli snyggt. Jag håller med om att avatarena är lite väl små. Några pixlar till skulle sä
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 12:15Av någon anledning är ramen mindre på översiktssidan.
Edit säger att det är "Hem"-sidan jag syftar på.
Av någon anledning är ramen mindre på översiktssidan.
Edit säger att det är "Hem"-sidan jag syftar på.
Quote from Tini Kjellin on 14 September 2011, 22:37Om nu funbeatanställda ska märkas ut med någon liten figur, färg eller annat i forumen är väl en liten funbeatgubbe vid namn, avatar eller presentation i högerkolumnen given?
Om nu funbeatanställda ska märkas ut med någon liten figur, färg eller annat i forumen är väl en liten funbeatgubbe vid namn, avatar eller presentation i högerkolumnen given?