Quote from Guest on 12 December 2006, 00:03http://tinyurl.com/y5ysg5
Diskutera!
http://tinyurl.com/y5ysg5
Diskutera!
Quote from Funbeat user on 12 December 2006, 00:13Enda jag kan säga är:
Better to die trying, then never to have tried at all.
Enda jag kan säga är:
Better to die trying, then never to have tried at all.
Quote from Lena Bjerlöw on 12 December 2006, 00:35Vilka hemska historier...klart vi ska hålla oss friska.
Här är en annan mer inspirerande historia, kolla in videon! Vilken farsa, tycke det var riktigt rörande!
(Triathlon)
This guy has towed, pulled, and pushed his disabled son along with him in over
Vilka hemska historier...klart vi ska hålla oss friska.
Här är en annan mer inspirerande historia, kolla in videon! Vilken farsa, tycke det var riktigt rörande!
(Triathlon)
This guy has towed, pulled, and pushed his disabled son along with him in over
Quote from Lotta W on 12 December 2006, 08:01Har sett ett inslag om honom, kan ha varit med i sändningen från Ironman Hawaii. Jämfört med 2:40 på maran med rullstol framför sig ligger man definitivt i lä!
Den här tjejen blev jag imponerad av också, men hon har ju "bara" amputerat ett ben. http://ww
Har sett ett inslag om honom, kan ha varit med i sändningen från Ironman Hawaii. Jämfört med 2:40 på maran med rullstol framför sig ligger man definitivt i lä!
Den här tjejen blev jag imponerad av också, men hon har ju "bara" amputerat ett ben. http://ww
Quote from Fredrik Närenfors on 12 December 2006, 11:36Angående Peters artikel.
Det verkar dock som att ju mer välttränad man är ju mindre av de här skadliga ämnena hade man i blodet.
Dessutom så är det ju meningen att vi ska ttrilla av pinnn nån gång förr eller senare. Ibland gör vi det i badrummet, under e
Angående Peters artikel.
Det verkar dock som att ju mer välttränad man är ju mindre av de här skadliga ämnena hade man i blodet.
Dessutom så är det ju meningen att vi ska ttrilla av pinnn nån gång förr eller senare. Ibland gör vi det i badrummet, under e
Quote from antti5303@gmail.com on 12 December 2006, 17:11Det är ju ganska uppenbart att alla uthållighetstävlingar sätter hjärtat på prov. Ju större skillnaden är mellan träning och tävling desto större prövning sätts hjärtat på. Jag är inte alls förvånad att tester visar på att hjärtat slits av långlopp. Träni
Det är ju ganska uppenbart att alla uthållighetstävlingar sätter hjärtat på prov. Ju större skillnaden är mellan träning och tävling desto större prövning sätts hjärtat på. Jag är inte alls förvånad att tester visar på att hjärtat slits av långlopp. Träni
Quote from ellen olsson on 12 December 2006, 20:36> Träningen bygger upp men knappast tävling.
Tävling är bästa träning! 🙂
Själva träningen - oavsett om den sker i form av tävling eller inte - är dock nedbrytande. Det är vilan efter träning som ger kroppen en chans att bygga upp.
> Träningen bygger upp men knappast tävling.
Tävling är bästa träning! 🙂
Själva träningen - oavsett om den sker i form av tävling eller inte - är dock nedbrytande. Det är vilan efter träning som ger kroppen en chans att bygga upp.
Quote from antti5303@gmail.com on 12 December 2006, 22:12Ok jag ger mig. Träning bryter ner på kort sikt. Superkompensationen på den efterföljande vilan gör dock att man långsiktigt blir bättre.
Ett maratonlopp eller en ironman gör en dock inte fysiskt bättre, då skulle eliten springa många fler lopp än dom gö
Ok jag ger mig. Träning bryter ner på kort sikt. Superkompensationen på den efterföljande vilan gör dock att man långsiktigt blir bättre.
Ett maratonlopp eller en ironman gör en dock inte fysiskt bättre, då skulle eliten springa många fler lopp än dom gö
Quote from Fredric Lagerström on 12 December 2006, 22:23Ja Karin, det var rörande. Otroligt men begripligt och
som sagt.. rörande.
Ja Karin, det var rörande. Otroligt men begripligt och
som sagt.. rörande.
Quote from Funbeat user on 12 December 2006, 22:24<Anders P
Hmm..,inte särskilt snabb..beror väl lite på hur man ser på det...hans avslutande mara gick på bara minuter över 3 timmar vill jag minnas 🙂
<Anders P
Hmm..,inte särskilt snabb..beror väl lite på hur man ser på det...hans avslutande mara gick på bara minuter över 3 timmar vill jag minnas 🙂