Quote from Guest on 29 March 2010, 08:42Hej!
Är det någon som vet om det är löpardugligt runt Sisjön?
Ha det gott!
Jennica
Hej!
Är det någon som vet om det är löpardugligt runt Sisjön?
Ha det gott!
Jennica
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 08:52Jag vandrade runt Sisjön igår, det går kalasfint att springa där nu! 🙂
Jag vandrade runt Sisjön igår, det går kalasfint att springa där nu! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 18:44Ja jag var där och sprang idag! Toppen 🙂
Ja jag var där och sprang idag! Toppen 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 19:29Jag tänkte ta mig dit i morgon för en runda,men även lägga till en runda runt Oxsjön,vet ni hur läget är där?
Jag tänkte ta mig dit i morgon för en runda,men även lägga till en runda runt Oxsjön,vet ni hur läget är där?
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 08:41Såg att det var folk som begav sig av i riktning mot Oxsjön i söndags. Med tanke på hur bart och fint det var runt Sisjön lär det nog inte vara några som helst problem att ta sig runt Oxsjön. Våren är här! 🙂 kanske lite blött på sina ställen, men det är
Såg att det var folk som begav sig av i riktning mot Oxsjön i söndags. Med tanke på hur bart och fint det var runt Sisjön lär det nog inte vara några som helst problem att ta sig runt Oxsjön. Våren är här! 🙂 kanske lite blött på sina ställen, men det är
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 20:22Nu blev det Skatås i dag,men i påsk tänkte jag göra ett besök till Sisjön och Oxsjön! Vad gör lite väta på fötterna,det svalkar som du säger:-)
Nu blev det Skatås i dag,men i påsk tänkte jag göra ett besök till Sisjön och Oxsjön! Vad gör lite väta på fötterna,det svalkar som du säger:-)