Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 22:21Det är lämpligt att ha den ikopplad ja. Vad ska annars mäta kadensen?
Det är lämpligt att ha den ikopplad ja. Vad ska annars mäta kadensen?
Quote from j sollerman on 9 April 2010, 22:36Det heter takt i klockan.
Det heter takt i klockan.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 22:51Vad ska annars mäta takten?
😉
Vad ska annars mäta takten?
😉
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 00:19Tack Kalle
Det var därför jag inte hittade det i klockan.
Tack Kalle
Det var därför jag inte hittade det i klockan.
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 07:26Något att fundera på är hur viktigt man tycker det är att kunna följa upp kadensen i analys av data, alltså hur beroende man är av att ha kadensen i Garminklockan.
Själv har jag valt att ha en separat cykeldator med kadens. I mitt fall en Cateye Strada s
Något att fundera på är hur viktigt man tycker det är att kunna följa upp kadensen i analys av data, alltså hur beroende man är av att ha kadensen i Garminklockan.
Själv har jag valt att ha en separat cykeldator med kadens. I mitt fall en Cateye Strada s
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 08:01Körde första passet på min Garmin Edge 500. Vilken härlig liten pryl!
Jag har inte ännu monterat kadenssensorn. Jag valde att visa följande fält på respektive sida:1. Puls och hastighet
2. Kadens, snitthastighet, distans och klocka
3. Den förinställda m
Körde första passet på min Garmin Edge 500. Vilken härlig liten pryl!
Jag har inte ännu monterat kadenssensorn. Jag valde att visa följande fält på respektive sida:
1. Puls och hastighet
2. Kadens, snitthastighet, distans och klocka
3. Den förinställda m
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 14:26Håkan:
Kan du inte ha alla värden från din punkt 1 och punkt 2 i samma fönster? Så slipper du att bläddra mellan dom.
🙂
Håkan:
Kan du inte ha alla värden från din punkt 1 och punkt 2 i samma fönster? Så slipper du att bläddra mellan dom.
🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 18:06Under rundan igår blev det puls, kadens och hastighet på första sidan.
Det verkar funka för mig.
På sida två finns distans, snittfart, klocka och lutning.Robert:
Jag har lite dålig syn, förstår du. Kan det vara åldern tro?
Under rundan igår blev det puls, kadens och hastighet på första sidan.
Det verkar funka för mig.
På sida två finns distans, snittfart, klocka och lutning.
Robert:
Jag har lite dålig syn, förstår du. Kan det vara åldern tro?
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 12:01Inte kan det vara åldern Håkan 🙂 Vad är det för något?
Kan du inte montera ett stort förstoringsglas över så du slipper bläddra? 😀
Inte kan det vara åldern Håkan 🙂 Vad är det för något?
Kan du inte montera ett stort förstoringsglas över så du slipper bläddra? 😀