Quote from Guest on 20 July 2011, 21:26Hej!
Jag har letat lite överallt men hittar inte denna funktion. Den kanske inte finns?
Jag skulle alltså vilja kunna jämföra två olika pass. Låt säga mitt bröst/triceps-pass jag hade förra veckan med det jag hade idag och även med det för två veckor se
Hej!
Jag har letat lite överallt men hittar inte denna funktion. Den kanske inte finns?
Jag skulle alltså vilja kunna jämföra två olika pass. Låt säga mitt bröst/triceps-pass jag hade förra veckan med det jag hade idag och även med det för två veckor se
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 21:36Visst hade det varit trevligt. Jag hoppas innerligen Olle tycker det oxå.
Visst hade det varit trevligt. Jag hoppas innerligen Olle tycker det oxå.
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 21:47(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 22:14Eller helt enkelt utveckla exportfunktioner lite så man kan göra det själv i excel.
Eller helt enkelt utveckla exportfunktioner lite så man kan göra det själv i excel.
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 22:34Vem är Olle?
Och varför är det en smiley framför mina trådar?
Vem är Olle?
Och varför är det en smiley framför mina trådar?
Quote from Elias Engqvist on 20 July 2011, 23:07Olle är han som har gjort/gör funbeat.
Smileys i trådlistan betyder att du har skrivit nåt i den tråden!
Olle är han som har gjort/gör funbeat.
Smileys i trådlistan betyder att du har skrivit nåt i den tråden!
Quote from Bjarne Lewin on 21 July 2011, 09:50(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 09:54(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 09:58Instämmer! Som det är idag är det väldigt svårt att med Funbeat göra någon kvalitativ uppföljning av träningen.
Instämmer! Som det är idag är det väldigt svårt att med Funbeat göra någon kvalitativ uppföljning av träningen.
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 20:17Och just styrketräningen är gravt eftersatt. Jag försöker gång efter annan att använda funktionen övningar men det faller hela tiden på att jag inte kan använda det till något (analys och uppföljning av träning) och att jag inte kan gruppera eller sortera
Och just styrketräningen är gravt eftersatt. Jag försöker gång efter annan att använda funktionen övningar men det faller hela tiden på att jag inte kan använda det till något (analys och uppföljning av träning) och att jag inte kan gruppera eller sortera