Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 19:12(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 22:01(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 11:07(t+)
Detta borde även vara intressant för de som löper samma rundor, att kunna jämnföra runda X mot de 10 tidigare rundorna.
Bästa tid,
denna rundan mot bästa tid.etc
(t+)
Detta borde även vara intressant för de som löper samma rundor, att kunna jämnföra runda X mot de 10 tidigare rundorna.
Bästa tid,
denna rundan mot bästa tid.
etc
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 13:24Precis den funktionen, att kunna jämföra sina olika pass på samma löprunda, vore grym!
Precis den funktionen, att kunna jämföra sina olika pass på samma löprunda, vore grym!
Quote from Funbeat user on 31 July 2011, 20:49Jag har mailat Olle. Vi får väl se om han ser detta som en uppgradering/utbyggnad värd att göra.
Kul att så många läser och tycker till!
Jag har mailat Olle. Vi får väl se om han ser detta som en uppgradering/utbyggnad värd att göra.
Kul att så många läser och tycker till!
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 09:06Bra funktioner! Så fort det blir dags att ta tag i statistiken för styrketräningen kommer något liknande att göras. Jag vågar dock inte säga något om när det ska ske.
Bra funktioner! Så fort det blir dags att ta tag i statistiken för styrketräningen kommer något liknande att göras. Jag vågar dock inte säga något om när det ska ske.
Quote from Funbeat user on 29 January 2013, 14:41Skulle vilja lyfta den här frågan igen! Det skulle vara fantastiskt bra att kunna jämföra olika pass med varandra
Skulle vilja lyfta den här frågan igen! Det skulle vara fantastiskt bra att kunna jämföra olika pass med varandra
Quote from Funbeat user on 29 January 2013, 16:07Jag instämmer med dej Magnus (t+)
Jag instämmer med dej Magnus (t+)
Quote from Funbeat user on 29 January 2013, 21:59Den fuktionen använder jag ibland på GarminConnect, hade varit klockrent med en sådan funktion på FB också!
Den fuktionen använder jag ibland på GarminConnect, hade varit klockrent med en sådan funktion på FB också!
Quote from Funbeat user on 30 January 2013, 09:44Använder också den funktionen på Garmin connect men jag skulle vilja ha "allt" på samma ställe.
Använder också den funktionen på Garmin connect men jag skulle vilja ha "allt" på samma ställe.