Quote from Guest on 5 September 2007, 12:33Med stigande ålder sjunker den maximala syreupptagningsförmågan. Vad är tex 34 min på milen värt idag, 15 år senare hos samma person? Jag har för mig att jag har sett en mall för omräkning av tider över tiden...
Med stigande ålder sjunker den maximala syreupptagningsförmågan. Vad är tex 34 min på milen värt idag, 15 år senare hos samma person? Jag har för mig att jag har sett en mall för omräkning av tider över tiden...
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 12:43Här finns en:
http://www.marathonguide.com/fitnesscalcs/ageequivalent.cfm
Här finns en:
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 12:53om jag fattade detta rätt: Min dotter sprang 1 mil på 1 tim 8 min 31 år och jag 1 tim 17 min 53 år, så stämde det rätt bra??
om jag fattade detta rätt: Min dotter sprang 1 mil på 1 tim 8 min 31 år och jag 1 tim 17 min 53 år, så stämde det rätt bra??
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 13:06Tråkigt för oss döttrar som blir omsprungna av våra morsor... säger en hel del om kondisen
Tråkigt för oss döttrar som blir omsprungna av våra morsor... säger en hel del om kondisen
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 13:08he he jobbar mycket på det, dom är så kaxig (oj dom läser nog detta) men jag ska ta dom, väntar bara tills nästa tjej mil, ja nu är det jag som är kaxig
he he jobbar mycket på det, dom är så kaxig (oj dom läser nog detta) men jag ska ta dom, väntar bara tills nästa tjej mil, ja nu är det jag som är kaxig
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 19:38Vaket Jan G!!!
Tack
Vaket Jan G!!!
Tack