Quote from Guest on 3 March 2012, 11:19Hej!
Nu har jag o mannen anmält oss till midnattsloppet i Stockholm. Har någon sprungit tjejmilen o även midnattsloppet förra året ?( ska tydligen vara samma bana i år) Tjejmilen har jag sprungit o det är en ganska lätt bana, inga jättejobbiga backar. Mid
Hej!
Nu har jag o mannen anmält oss till midnattsloppet i Stockholm. Har någon sprungit tjejmilen o även midnattsloppet förra året ?( ska tydligen vara samma bana i år) Tjejmilen har jag sprungit o det är en ganska lätt bana, inga jättejobbiga backar. Mid
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 11:29Nu var det länge sen jag sprang Tjejmilen men det "går" inte att persa på Midnattsloppet, det är en upplevelse i mörka augustinatten.
Fyrverkeri innan start, applåder när startgrupp efter startgrupp börjar springa, en massa människor runt banan som är gla
Nu var det länge sen jag sprang Tjejmilen men det "går" inte att persa på Midnattsloppet, det är en upplevelse i mörka augustinatten.
Fyrverkeri innan start, applåder när startgrupp efter startgrupp börjar springa, en massa människor runt banan som är gla
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 11:41Min upplevelse de gånger jag sprungit Tjejmilen är att det varit rätt trångt, och att det inte är riktigt lika trångt på Midnattsloppet. Det beror väl delvis på i vilken startgrupp man startar kanske, och numera har de väl lite mer föruppdelade startgrupp
Min upplevelse de gånger jag sprungit Tjejmilen är att det varit rätt trångt, och att det inte är riktigt lika trångt på Midnattsloppet. Det beror väl delvis på i vilken startgrupp man startar kanske, och numera har de väl lite mer föruppdelade startgrupp
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 12:04Ok, tack. Visst var det trångt på tjejmilen, men inte så farligt. Innan hade jag bara sprungit vårruset o där var det riktigt trångt o många börjar gå direkt
( gärna i bredd) fast de ställt sig i startgrupp springa. Jag tar det inte så allvarligt men et
Ok, tack. Visst var det trångt på tjejmilen, men inte så farligt. Innan hade jag bara sprungit vårruset o där var det riktigt trångt o många börjar gå direkt
( gärna i bredd) fast de ställt sig i startgrupp springa. Jag tar det inte så allvarligt men et
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 19:17Då tror jag nog att disciplinen på att hålla till höger är bättre på Midnattsloppet, min erfarenhet är från startled lite längre bak.
Då tror jag nog att disciplinen på att hålla till höger är bättre på Midnattsloppet, min erfarenhet är från startled lite längre bak.
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 08:45Jag kan uttala mig i det här ämnet.
Tjejmilens bana är flackare än Midnattsloppets (Stockholms) och mindre knixig. Vätskekontrollerna på Tjejmilen är aningen bättre organiserade för den som vill snabbexpediera en mugg vatten/sportdryck.
För den som int
Jag kan uttala mig i det här ämnet.
Tjejmilens bana är flackare än Midnattsloppets (Stockholms) och mindre knixig. Vätskekontrollerna på Tjejmilen är aningen bättre organiserade för den som vill snabbexpediera en mugg vatten/sportdryck.
För den som int
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 15:32Jag har sprungit båda loppen de två senaste åren och båda gångerna sprungit flera minuter snabbare på Tjejmilen... Som sagt, det är svårt att persa på Midnattsloppet men det är det roligaste lopp jag har sprungit 😀
Jag har sprungit båda loppen de två senaste åren och båda gångerna sprungit flera minuter snabbare på Tjejmilen... Som sagt, det är svårt att persa på Midnattsloppet men det är det roligaste lopp jag har sprungit 😀
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 17:10Tack för era åsikter. Kul att Mikael har erfarenhet även av tjejmilen, det gillar jag. Jag satsar på 1 timme på midnattsloppet ändå, jag är ju anmäld i den gruppen, får väl träna lite mer än inför tjejmilen. Intervaller har jag hört ska va bra för farten
Tack för era åsikter. Kul att Mikael har erfarenhet även av tjejmilen, det gillar jag. Jag satsar på 1 timme på midnattsloppet ändå, jag är ju anmäld i den gruppen, får väl träna lite mer än inför tjejmilen. Intervaller har jag hört ska va bra för farten