Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 21:59Relativt platt och fin stig till Sylarna, torr och fin oberoende på väder. Svagt och ihärdigt uppför från Sylarna till Blåhammaren. Här kan det vara rejält blött och klafs, beroende på väderlek. Brantaste sträckan är Blåhammaren-Storulvån, men den den tar
Relativt platt och fin stig till Sylarna, torr och fin oberoende på väder. Svagt och ihärdigt uppför från Sylarna till Blåhammaren. Här kan det vara rejält blött och klafs, beroende på väderlek. Brantaste sträckan är Blåhammaren-Storulvån, men den den tar
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 20:48Kan också rekommendera tur t Neddalshytta- jag red dit via Skardörspasset 1996.
Jag tycker defo lightversion av Axa. Kommer bli en njutning att göra detta.
Förhoppningsvis kommer jag knatande över fjällen från Vålådalen på fredagen, hungrig som en varg!
F
Kan också rekommendera tur t Neddalshytta- jag red dit via Skardörspasset 1996.
Jag tycker defo lightversion av Axa. Kommer bli en njutning att göra detta.
Förhoppningsvis kommer jag knatande över fjällen från Vålådalen på fredagen, hungrig som en varg!
F
Quote from Funbeat user on 21 June 2012, 13:40Härligt ANNIE. Citerar info om tävlingen
"Däremot fritt friskt vatten i bäckarna, webbevakning, resultatlista, nummerlapp, vacker natur, trevligt folk, pastafest och bankett."
Kan detta hjälpa?
4 aug springer vi, JIPPIE!!!
Härligt ANNIE. Citerar info om tävlingen
"Däremot fritt friskt vatten i bäckarna, webbevakning, resultatlista, nummerlapp, vacker natur, trevligt folk, pastafest och bankett."
Kan detta hjälpa?
4 aug springer vi, JIPPIE!!!
Quote from Funbeat user on 21 June 2012, 19:01Är på startlistan för AXA fjällmaraton. Jämtlandstriangeln kan ändå vara tänkbar som förberedelse. Känns riktigt lockande faktiskt. Storulvån-Sylarna-Blåhammaren är dessutom nästan som hemmaarena för mig, men mest på vintern då. Har skidat åt alla håll oc
Är på startlistan för AXA fjällmaraton. Jämtlandstriangeln kan ändå vara tänkbar som förberedelse. Känns riktigt lockande faktiskt. Storulvån-Sylarna-Blåhammaren är dessutom nästan som hemmaarena för mig, men mest på vintern då. Har skidat åt alla håll oc
Quote from Funbeat user on 22 June 2012, 20:53ja jag läste det- men hur bevakas man på webben? undrar jag... 🙂
ja jag läste det- men hur bevakas man på webben? undrar jag... 🙂
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 09:38Jag är med 🙂 !!
Jag är med 🙂 !!
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 13:33Var där i helgen och sprang. Visserligen tog vi det på 2 dagar med övernattning uppe på Blåhammaren. Kan djupt rekomendera deras 3 rätters middag med vinpaket 😉
Vi trodde det skulle vara betydligt våtare, det innebär inte att det är torrt i backen men de
Var där i helgen och sprang. Visserligen tog vi det på 2 dagar med övernattning uppe på Blåhammaren. Kan djupt rekomendera deras 3 rätters middag med vinpaket 😉
Vi trodde det skulle vara betydligt våtare, det innebär inte att det är torrt i backen men de
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 21:02Nu är jag på plats hemma i Ottsjö och ser fram emot lördag! jippi!!!! Vad tar ni med er och äter längs vägen?
Nu är jag på plats hemma i Ottsjö och ser fram emot lördag! jippi!!!! Vad tar ni med er och äter längs vägen?
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 15:16Gel, sportdryck och lite nötter av varierad sort;)
Gel, sportdryck och lite nötter av varierad sort;)