Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningJärva-Huddinge
You need to log in to create posts and topics.

?

!

Ungefärligt avstånd till den här också: 199 km

Jag vet inte om man är ny på sajten att man fattar vad du menar med ditt inlägg Stina...

Men löprundor måste ju stoppas på nåt sätt..:D

ca 550km dit också!! 😀

Vi har faktiskt startat en grupp som heter löp- och cykelrundor i Malmö. Denna fungerar ypperligt, för då samlar man alla rundor runt Malmö i denna tråd, så slipper alla som bor i Stockholm och har 550 km dit att se inlägg efter

Det är väl precis så den j-a rundefunktionaliteten borde användas för att bli någorlunda användbar - dvs. att samla rundor i särskilda grupper för olika grenar och områden.

M.a.o. så borde det bl.a. skapas ett gäng grupper för löprundor, ett gäng för lan

Men hallå. Den här är bara 2 km hemifrån mig. Ska ta ett varv och se om jag får syn på Christina 🙂

Per har hittat sig en raggarrunda ;D

Per du kan väl reglerna? Inga mörka kläder och stå inte och stretcha eller så bakom några buskar! Spring om/ifatt istf att hänga i hasorna. 😉

Tack för tipsen. Ska jag vända mig om och le också precis när jag passerar. Då kommer jag förmodligen att snubbla och slå mig så hon får plocka fram Florence Nightinggale kittet. Nej förresten, sånt har jag fått nog av. Kvinnor som tror att män vill bli o