Quote from Guest on 16 April 2007, 11:42?
?
Quote from Fredric Lagerström on 16 April 2007, 11:52!
!
Quote from Jan Lundquist on 16 April 2007, 13:19Ungefärligt avstånd till den här också: 199 km
Ungefärligt avstånd till den här också: 199 km
Quote from Linda Ryen on 16 April 2007, 15:54Jag vet inte om man är ny på sajten att man fattar vad du menar med ditt inlägg Stina...
Men löprundor måste ju stoppas på nåt sätt..:D
Jag vet inte om man är ny på sajten att man fattar vad du menar med ditt inlägg Stina...
Men löprundor måste ju stoppas på nåt sätt..:D
Quote from Torbjörn Ohlsson on 16 April 2007, 19:33ca 550km dit också!! 😀
Vi har faktiskt startat en grupp som heter löp- och cykelrundor i Malmö. Denna fungerar ypperligt, för då samlar man alla rundor runt Malmö i denna tråd, så slipper alla som bor i Stockholm och har 550 km dit att se inlägg efter
ca 550km dit också!! 😀
Vi har faktiskt startat en grupp som heter löp- och cykelrundor i Malmö. Denna fungerar ypperligt, för då samlar man alla rundor runt Malmö i denna tråd, så slipper alla som bor i Stockholm och har 550 km dit att se inlägg efter
Quote from ellen olsson on 16 April 2007, 20:52Det är väl precis så den j-a rundefunktionaliteten borde användas för att bli någorlunda användbar - dvs. att samla rundor i särskilda grupper för olika grenar och områden.
M.a.o. så borde det bl.a. skapas ett gäng grupper för löprundor, ett gäng för lan
Det är väl precis så den j-a rundefunktionaliteten borde användas för att bli någorlunda användbar - dvs. att samla rundor i särskilda grupper för olika grenar och områden.
M.a.o. så borde det bl.a. skapas ett gäng grupper för löprundor, ett gäng för lan
Quote from Fredrik Närenfors on 16 April 2007, 22:31Men hallå. Den här är bara 2 km hemifrån mig. Ska ta ett varv och se om jag får syn på Christina 🙂
Men hallå. Den här är bara 2 km hemifrån mig. Ska ta ett varv och se om jag får syn på Christina 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2007, 22:39Per har hittat sig en raggarrunda ;D
Per har hittat sig en raggarrunda ;D
Quote from Funbeat user on 16 April 2007, 22:57Per du kan väl reglerna? Inga mörka kläder och stå inte och stretcha eller så bakom några buskar! Spring om/ifatt istf att hänga i hasorna. 😉
Per du kan väl reglerna? Inga mörka kläder och stå inte och stretcha eller så bakom några buskar! Spring om/ifatt istf att hänga i hasorna. 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 16 April 2007, 23:32Tack för tipsen. Ska jag vända mig om och le också precis när jag passerar. Då kommer jag förmodligen att snubbla och slå mig så hon får plocka fram Florence Nightinggale kittet. Nej förresten, sånt har jag fått nog av. Kvinnor som tror att män vill bli o
Tack för tipsen. Ska jag vända mig om och le också precis när jag passerar. Då kommer jag förmodligen att snubbla och slå mig så hon får plocka fram Florence Nightinggale kittet. Nej förresten, sånt har jag fått nog av. Kvinnor som tror att män vill bli o