Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag köpte en 310Xt efter mycket välande, fick hem den i veckan , använde den för första gången idag på en tävling. Åkte hem och lag in info:n i datorn, stängde av klockan. Sedan fick jag för mig att starta upp den igen efter ett tag men då har jag INGEN t

På vilken operativsystem du är?

Det som du måst göra efter du har importerat din träning:
1)Från nätet:

Solution: Do a Hard Reset (WARNING WARNING You will lose ALL data stored on the watch including Athlete data, workouts, … if you do a Hard Reset)

How:

1.Make sure device is turned

Att menytexten försvinner är ett känt problem med klockan. Det verkar dock som att det bara händer för oss svenskar - det är ingen annan som klagat på det på garmins forum.
Anmäl felet till Garmin support - ju fler som klagar ju troligare är det att de av

Sandris.

Jag använder Windows Vista.
Men jag förstår inte riktigt vad du menar att vad jag ska göra? Är det något jag kan göra själv för att få den att fungera igen eller måsta jag skicka tillbaka den för att få en ny?

Stefan.

(Vilken firmware har du i klockan) Jag kollade det inan den dog man jag kommer inte ihåg det.

Ja det kan du göra själv. på detta vis kan du få alla menuerna tillbaka

Det kan du göra :
1)Importera din träning från klockan
2)Återställ klockan och uppdatera den
3)Avinstalera Garmin training center
4)Överför din data till Garmin connect (problem fritt tills nu ) eller någon annat software (t.e

Daniel: Du kan ju kolla efter du följt instruktionerna och återställt klockan.

Instruktionerna ovan för att återställa klockan stämmer inte riktigt. Det du måste göra för att få tillbaka menyerna är en hård reset. Se användarmanualen på sidan http://www8

Stefan.
Jag har prövar att återställa klockan genom atthålla in mode och lap knapparna samtidigt som det står i bruksanvisningarna. Men inget händer lika svart som förut 🙁

12