Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Sandris.
Det kan du göra :
1)Importera din träning från klockan
2)Återställ klockan och uppdatera den
3)Avinstalera Garmin training center
4)Överför din data till Garmin connect (problem fritt tills nu ) eller någon annat software (t.ex Funbeat)
.....

Daniel: Se mitt inlägg strax ovanför dina senaste för en korrekt instruktion för att göra en "hård reset" vilket är vad som krävs för att menyerna ska komma tillbaka.

En hård reset återställer klockan till det skick den var när den lämnade fabriken. All

Stefan.
Det fungerade med en totalåterställning 🙂 Nu ser jag texten igen... Så nu är det bara att hoppas att det inte händer igen, eller tycker ni att jag ska skicka in klockan ändå med tanke på att det kanske är något fel på den??

Vad kan ha orsakat d

För att uppgradera firmware så gå till denna sida: https://buy.garmin.com/shop/store/fr310update.jsp

Du behöver ha garmin communicator plugin installerad. Har du inte det så finns det en länk från sidan ovan.
När du laddar sidan så kan du (om du använder

Förlåt Staffan.

Men jag må vara dum när det gäller sådant här.

Jag gick in på din länk laddade ner och fick texten (Software update successfully sent to Garmin ANT Agent for transfer to your device.)

Har öppnat Garmin ANT Agent(tm) som jag har haft se

Du ska bara låta klockan vara på och ha kontakt med datorn. Ev så får du en fråga i klockan också, men det kommer jag inte ihåg.

Edit: har du förresten parat ihop klockan och datorn igen efter reseten? Jag kommer inte ihåg helt men misstänker att det kan

Prova den här sidan
https://my.garmin.com/mygarmin/dashboard.htm?in=true&ni=ie8

Tackar för all hjälp jag fått från er.
Jag fick till slut årdning på min klocka och fick över 2.7 till klockan, vet inte riktigt hur men tog bort allt och laddade ner sakerna igen och till slut fungerade det 🙂

12