Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 22:44Går inga bussar tidigt på morgonen till Norrtälje från där jag bor (Knivsta) så jag tänker ta bilen o ställa den i Norrtälje. Har 4 platser lediga i fall folk vill åka med. Åker väg 77 med start från Knivsta.
Går inga bussar tidigt på morgonen till Norrtälje från där jag bor (Knivsta) så jag tänker ta bilen o ställa den i Norrtälje. Har 4 platser lediga i fall folk vill åka med. Åker väg 77 med start från Knivsta.
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 23:19Kollade upp årets kontroller mot mitt spår från förra året, ca:
1: 9,8
2: 21,0
3: 35,3
4: 49,0
5: 59,0
Kollade upp årets kontroller mot mitt spår från förra året, ca:
1: 9,8
2: 21,0
3: 35,3
4: 49,0
5: 59,0
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 18:40Lite bilder och bansnack finns nu på:
www.riotrun.wordpress.com
Lite bilder och bansnack finns nu på:
http://www.riotrun.wordpress.com
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 20:08Snyggt Becker! Jag tar dubbla myggstift nu.
Snyggt Becker! Jag tar dubbla myggstift nu.
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 19:05Vilken fröjd att få delta i detta välarrangerade lopp. Bamse kram till alla som dök upp, deltog och funtionärade. ++++ i boken. Tack;)
Vilken fröjd att få delta i detta välarrangerade lopp. Bamse kram till alla som dök upp, deltog och funtionärade. ++++ i boken. Tack;)
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 19:40Riktigt välarrangerat som vanligt. Detta har blivit ett av mina favoritlopp.
Riktigt välarrangerat som vanligt. Detta har blivit ett av mina favoritlopp.
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 21:13Ett fint lopp. Stort tack till arrangörerna och alla trevliga medlöpare jag möltte längs banan.
Ett fint lopp. Stort tack till arrangörerna och alla trevliga medlöpare jag möltte längs banan.
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 21:39Tack för ett kanonbra arrangemang! Det var långt över förväntan (trots att jag bara hört gott) och jätte, jättelångt över vad jag har upplevt på andra tävlingar på alla distanser. Även banan i sig var kanon: vacker och omväxlande. Jag gjorde fyra felsprin
Tack för ett kanonbra arrangemang! Det var långt över förväntan (trots att jag bara hört gott) och jätte, jättelångt över vad jag har upplevt på andra tävlingar på alla distanser. Även banan i sig var kanon: vacker och omväxlande. Jag gjorde fyra felsprin
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 22:07För fjärde året i rad lyckades arrangemanget överträffa sig själv trots att ribban nu ligger skyhögt. Bara att återigen ge en stor eloge till Jonas, PEK, Kristina och resten av gänget. Speciellt hedersomnämnande till Fantomen, Hero, Devil och en ung Gura
För fjärde året i rad lyckades arrangemanget överträffa sig själv trots att ribban nu ligger skyhögt. Bara att återigen ge en stor eloge till Jonas, PEK, Kristina och resten av gänget. Speciellt hedersomnämnande till Fantomen, Hero, Devil och en ung Gura
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 00:50Vilka tider fick de tre första i dam- och herrklassen?
Vilka var det förresten som tog de tre första platserna
Vilka tider fick de tre första i dam- och herrklassen?
Vilka var det förresten som tog de tre första platserna