Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumOrienteringJättemilen
You need to log in to create posts and topics.

Lätt och snabblöpt!
Var det i alla fall för många år sedan. Och då var jag sämre orienterare än idag!
Men det är ju en annan skog och annan arrangör, så man vet aldrig! 😉

Det var ganska länge sen jag sprang i Gribskov men nån gammal karta borde det väl ligga därhemma... Det brukar vara ganska enkelt på norra Själland, med tydliga beståndsgränser dock kanske lite mer kuperat än man tänker sig. Barrplanteringar och i övrigt

Oki, nu sitter jag och kollar på Gribskov-Mårum från 1998. Vi sprang en etapp där på Själlands tredagars. Det är ganska mycket stig och väg, ganska mycket höjdkurvor (men bara 2,5 m ekvidistans). Och en järnväg som korsar kartan. Det ska bli skoj!

fuskar du och läser på innan??

😉

Tack för tipset Sara!
Ses imorgon....

Sådär ja, nu var det avklarat!
Lite besviken att min bana var så kort. De 9 km var avklarat på 71 min. Jag hade velat vara ute lite längre......på en längre bana.....

MEN GRATTIS Sara till vinsten, och GRATTIS LOTTA för ett väl genomfört första jättemil!

Tack Tina och va inte missnöjd. Tänk va bra träningen gått
när du nu vill springa längre banor.
TACK även till dig och Fredrik och resten av gänget för att ni
tog hand om utbölingen. Jättetrevligt!! (H:)

Men Tina nu har jag missat dig på en tävling TILL!!! Du skulle sprungit vår bana så hade du både träffat oss och fått vara ute lite längre!
Fast Lotta missade jag inte, vi startade samtidigt på samma bana och var ihop väldigt länge. Bommade bra tillsamman

🙁
Ja, det var synd att vi missade varandra igen.

Men vi ville köra Lotta så fort som möjligt till duschen för hon var så mögi´! 😀

😀
Förstår precis vad du menar! Själv tog jag den norska modellen med tvättlapp o varmvattenflaska tio meter in i skogen... Det var många man inte såg pga att alla var ute i skogen så länge och man var tvungen att köra till duschen.