Quote from Guest on 27 August 2007, 09:23Terränglopp i Österbymo, underlag grusvägar och stigar.
Start Klubbstugan vid idrottsplatsen, Österbymo. Följ skyltar och blå snitsel från Ydreskolan. Mål vid Ydreskolan.
10 km: motion damer och herrar, start 10.00. Anmälningsavgift 120 kr
2,5 km: födda
Terränglopp i Österbymo, underlag grusvägar och stigar.
Start Klubbstugan vid idrottsplatsen, Österbymo. Följ skyltar och blå snitsel från Ydreskolan. Mål vid Ydreskolan.
10 km: motion damer och herrar, start 10.00. Anmälningsavgift 120 kr
2,5 km: födda
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 09:33Har du någon bra hemsida där man kan läsa inbjudan?
Har du någon bra hemsida där man kan läsa inbjudan?
Quote from Funbeat user on 28 August 2007, 11:14Här kommer lite information som jag hämtat från www.marathon.se
Jätten Bule-löpet
Datum: söndag 4 november 2007
Arrangör: IFK Österbymo
c/o Nilsson, Torget 5
570 60 ÖsterbymoArrangör fax: 0381-604 71
Arrangör e-post: mats.h@comapqnet.se
Kontaktp
Här kommer lite information som jag hämtat från http://www.marathon.se
Jätten Bule-löpet
Datum: söndag 4 november 2007
Arrangör: IFK Österbymo
c/o Nilsson, Torget 5
570 60 Österbymo
Arrangör fax: 0381-604 71
Arrangör e-post: mats.h@comapqnet.se
Kontaktp
Quote from Funbeat user on 28 August 2007, 11:18Jaha, då får jag väl ta fram kartboken och leta upp vart Österbymo ligger!
Tack för hjälpen!
Jaha, då får jag väl ta fram kartboken och leta upp vart Österbymo ligger!
Tack för hjälpen!
Quote from Funbeat user on 28 August 2007, 12:07Tack för tipset. Funderade just på om det fanns några lopp kvar i år för att hålla uppe motivationen.
Vet nå´n hur tufft det är? Behöver man trailskor eller funkar det med vanliga?
Tack för tipset. Funderade just på om det fanns några lopp kvar i år för att hålla uppe motivationen.
Vet nå´n hur tufft det är? Behöver man trailskor eller funkar det med vanliga?
Quote from Funbeat user on 28 August 2007, 12:51Min kompis har varit med flera gånger och hon springer i vanliga skor. Det har varit lite olika sträckningar under åren beroende på hur klabbigt det är ute, så längden är inte alltid exakt 10 km. Förra året kom det t ex snö dagarna före...
Min kompis har varit med flera gånger och hon springer i vanliga skor. Det har varit lite olika sträckningar under åren beroende på hur klabbigt det är ute, så längden är inte alltid exakt 10 km. Förra året kom det t ex snö dagarna före...
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 11:19Mica: Vet du hur man gör med anmälan m m? När startar loppet?
Mica: Vet du hur man gör med anmälan m m? När startar loppet?
Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 10:30Start kl 10.00. Jag fick min anmälan av en kompis i födelsedagspresent, så därför är jag inte helt insatt. Enklast tror jag är att kontakta arrangörerna enligt de uppgifter jag lade in tidigare.
Start kl 10.00. Jag fick min anmälan av en kompis i födelsedagspresent, så därför är jag inte helt insatt. Enklast tror jag är att kontakta arrangörerna enligt de uppgifter jag lade in tidigare.
Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 11:04Jag har mailat honom men inte fått något svar! 🙁
Jag har mailat honom men inte fått något svar! 🙁
Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 15:05OK, jag har mailat min kompis för att få tips om hur hon gjorde. Återkommer!
OK, jag har mailat min kompis för att få tips om hur hon gjorde. Återkommer!