Quote from Guest on 2 February 2011, 19:44Tankte det vore trevligt att hora ifall nagon annan ocksa foljer detta program for tillfallet och hur det kanns. Det svaraste hittills for mig har varit att inte springa for snabbt pa vissa av "easy"-passen. Enligt hans formel sa tanker jag dock inte hoja
Tankte det vore trevligt att hora ifall nagon annan ocksa foljer detta program for tillfallet och hur det kanns. Det svaraste hittills for mig har varit att inte springa for snabbt pa vissa av "easy"-passen. Enligt hans formel sa tanker jag dock inte hoja
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 19:54Jag körde efter det (nästan) förra året. Jag har lite samma problem som du har, springer lite för fort när man springer långsamt. Vet inte exakt vad det får effekt...
Programmet tycker jag är bra med för lite fokus på långpassen... Jag har nämligen inga
Jag körde efter det (nästan) förra året. Jag har lite samma problem som du har, springer lite för fort när man springer långsamt. Vet inte exakt vad det får effekt...
Programmet tycker jag är bra med för lite fokus på långpassen... Jag har nämligen inga
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 22:43Jag körde också mer eller mindre efter det inför Amsterdam 2009.
Min erfarenhet är att det såklart, om man kör det fullt ut är riktigt hårt. Livsfarligt att ta ur sitt sammanhang helt enkelt. Man måste tåla mycket mängd och vara naturligt snabb, såtillvid
Jag körde också mer eller mindre efter det inför Amsterdam 2009.
Min erfarenhet är att det såklart, om man kör det fullt ut är riktigt hårt. Livsfarligt att ta ur sitt sammanhang helt enkelt. Man måste tåla mycket mängd och vara naturligt snabb, såtillvid