Quote from Guest on 3 March 2007, 18:40Okej, jag är inte bäst. Men jag är duktig och stolt, och jag måste få stoltsera lite.
286. Marie Axelsson 20 min <- Är med i toplistan nu! Äntligen.
Kommer iofs trilla in mer minutrar där under veckorna som kommer. Har nämligen börjat träna för att
Okej, jag är inte bäst. Men jag är duktig och stolt, och jag måste få stoltsera lite.
286. Marie Axelsson 20 min <- Är med i toplistan nu! Äntligen.
Kommer iofs trilla in mer minutrar där under veckorna som kommer. Har nämligen börjat träna för att
Quote from Funbeat user on 3 March 2007, 18:50FANTASTISKT jobbat, Marie! BILD:http://www.alltomtv.se/images/smilies/02-02.gif
Tjatar jag?
FANTASTISKT jobbat, Marie! BILD:http://www.alltomtv.se/images/smilies/02-02.gif
Tjatar jag?
Quote from Camilla Höög on 3 March 2007, 18:52Du är verkligen bäst! Grattis 😀
Jag tror nog att om några veckor så kommer Vårruset 5 km att kännas lite i kortaste laget...även om du inte har sprungit mycket tidigare.
Snart är det marathon som gäller 🙂
Du är verkligen bäst! Grattis 😀
Jag tror nog att om några veckor så kommer Vårruset 5 km att kännas lite i kortaste laget...även om du inte har sprungit mycket tidigare.
Snart är det marathon som gäller 🙂
Quote from Funbeat user on 3 March 2007, 19:08Har lite drömmar om det. 🙂
Får vara lite försiktig bara så jag inte pajjar knäna, men jag har planerat in rehabiliteringsträning för knäna också veckan som kommer. 🙂 Ska bli spännande iaf.
Har lite drömmar om det. 🙂
Får vara lite försiktig bara så jag inte pajjar knäna, men jag har planerat in rehabiliteringsträning för knäna också veckan som kommer. 🙂 Ska bli spännande iaf.
Quote from Viktor Wrede on 3 March 2007, 20:29Det är BÄST kämpat!! Ibland tappar man lite perspektiv när man läser om alla här på funbeat som springer mil hit och dit och cyklar ännu längre. Man ska bara jämföra sig med sig själv! För dej kan det vara en lika stor prestation att klara 5 km som det är
Det är BÄST kämpat!! Ibland tappar man lite perspektiv när man läser om alla här på funbeat som springer mil hit och dit och cyklar ännu längre. Man ska bara jämföra sig med sig själv! För dej kan det vara en lika stor prestation att klara 5 km som det är
Quote from Torbjörn Ohlsson on 3 March 2007, 22:46Håller med Anders! Ta vårruset nu och gläd dig i detta - Du är BÄST. Ta sedan varje träningsdag och varje nytt mål som det kommer. Jämför bara med dig själv, men sätt ribban så att du får utmaningar, då, tror jag, att din träning utvecklas....
Håller med Anders! Ta vårruset nu och gläd dig i detta - Du är BÄST. Ta sedan varje träningsdag och varje nytt mål som det kommer. Jämför bara med dig själv, men sätt ribban så att du får utmaningar, då, tror jag, att din träning utvecklas....
Quote from Funbeat user on 4 March 2007, 11:35Klart som fasen att du är bäst Marie! Jag måste väl erkänna att jag är en av de som löper alldeles för mycket men man måste sätta sina prestationer i relation tíll sig själv. Bra jobbat!
Klart som fasen att du är bäst Marie! Jag måste väl erkänna att jag är en av de som löper alldeles för mycket men man måste sätta sina prestationer i relation tíll sig själv. Bra jobbat!
Quote from Funbeat user on 5 March 2007, 15:23En sväng till blidde det idag, mer springa mindre gå .. 🙂
En sväng till blidde det idag, mer springa mindre gå .. 🙂