Quote from ellen olsson on 1 June 2010, 20:17Varför inte i helgen?
Varför inte i helgen?
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 20:20Nääää, ska parta loss på Birka Cruises med kollegor på fredag, så jag ligger lågt resten av helgen. Ser redan framför mig en tuuung lördag. (H)
Nääää, ska parta loss på Birka Cruises med kollegor på fredag, så jag ligger lågt resten av helgen. Ser redan framför mig en tuuung lördag. (H)
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 21:17som festerna hos familjen abrahamsson johansson.
brukar va riktigt tunga dagar då, fast bättre dricka än finlandskryssningar, men ungefär samma mängd.vi väger in oss också när vi kommer dit. och sen ut när det är dax för hemgång. för att se vem som peta
som festerna hos familjen abrahamsson johansson.
brukar va riktigt tunga dagar då, fast bättre dricka än finlandskryssningar, men ungefär samma mängd.
vi väger in oss också när vi kommer dit. och sen ut när det är dax för hemgång. för att se vem som peta
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 08:52Jag har inte druckit vin på snart två veckor. Känns som om jag har varit på månen 🙁
Däremot fick jag nog i mig ett badkar med margerita under förra veckan.
🙁
Väldigt trevlig sommardrink. 🙂
EDIT: Varför går det inte att göra såna här 🙁 längre
Jag har inte druckit vin på snart två veckor. Känns som om jag har varit på månen 🙁
Däremot fick jag nog i mig ett badkar med margerita under förra veckan.
🙁
Väldigt trevlig sommardrink. 🙂
EDIT: Varför går det inte att göra såna här 🙁 längre
Quote from ellen olsson on 2 June 2010, 09:52Jag misstänker att Olle kan hålla på att fixa lite med alla smileys.
Jag misstänker att Olle kan hålla på att fixa lite med alla smileys.
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 13:10Då tar han bort eländet kanske.
Då tar han bort eländet kanske.
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 20:27Jaja...det blev ett glas Villa Puccini till grillade entrecoten ikväll. Maken förförde mig med smäktande ord om värme, sol, sommar och hur ljuvligt gott det skulle vara att fira Italienska nationaldagen med att grilla. Jag, en enfaldig kvinna gick på allt
Jaja...det blev ett glas Villa Puccini till grillade entrecoten ikväll. Maken förförde mig med smäktande ord om värme, sol, sommar och hur ljuvligt gott det skulle vara att fira Italienska nationaldagen med att grilla. Jag, en enfaldig kvinna gick på allt
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 21:56Så slumrande det är i denna grupp.
Nu är det ju sommar och det ska frossas i mat och vin när semestern kommer så jag börjar lägga ut lite recension på ett vin jag drack idag till lunch. (lite kontinentalt leverne fick jag till, jajjamän)Hamnade på Res
Så slumrande det är i denna grupp.
Nu är det ju sommar och det ska frossas i mat och vin när semestern kommer så jag börjar lägga ut lite recension på ett vin jag drack idag till lunch. (lite kontinentalt leverne fick jag till, jajjamän)
Hamnade på Res
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 22:44Fyller på vinrecensionsbanken med följande viner:
RÖDA
Masi Campofiorin 375 ml
Kraftigt och strävt vin som inte riktigt lämpar sig som sällskapsvin utan skulle passa bäst till mat, som smakrika pastarätter vilket också var tanken vid köpet.
Får 3,5 som
Fyller på vinrecensionsbanken med följande viner:
RÖDA
Masi Campofiorin 375 ml
Kraftigt och strävt vin som inte riktigt lämpar sig som sällskapsvin utan skulle passa bäst till mat, som smakrika pastarätter vilket också var tanken vid köpet.
Får 3,5 som