Quote from Guest on 20 October 2009, 22:02.....i vattnet har jag fått återkopplat från en kamrat som stod vid sidan och kollade in mina nyfunna crawlkunskaper. Hur övar man bort ett "ålande" i vattnet? Har ni några tips till en nybörjare?
Anders
.....i vattnet har jag fått återkopplat från en kamrat som stod vid sidan och kollade in mina nyfunna crawlkunskaper. Hur övar man bort ett "ålande" i vattnet? Har ni några tips till en nybörjare?
Anders
Quote from Håkan Öhling on 20 October 2009, 22:12Håll huvudet stilla. Om huvudet är stilla blir kroppen stilla.
Håll huvudet stilla. Om huvudet är stilla blir kroppen stilla.
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 22:29Titta långt fram då sträcker du dig mer, funkar iaf för mig!
Titta långt fram då sträcker du dig mer, funkar iaf för mig!
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 22:37Träna med en "kick board". Jag tror att du kan få in känslan och vattenläget på så vis. Kör hårt och lycka till. Det finns ingen bättre träning än simning.
Träna med en "kick board". Jag tror att du kan få in känslan och vattenläget på så vis. Kör hårt och lycka till. Det finns ingen bättre träning än simning.
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 22:40http://www.howcast.com/videos/230245-How-To-Breathe-Properly-While-Swimming-Freestyle
http://www.howcast.com/videos/230245-How-To-Breathe-Properly-While-Swimming-Freestyle
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 22:54Toppenbra länk Martin. Se och lär.
Toppenbra länk Martin. Se och lär.
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 18:06Gissningsvis kanske du sätter i armen snett framåt istället för rakt fram, så att du drar snett och då följer kroppen lätt efter.
Gissningsvis kanske du sätter i armen snett framåt istället för rakt fram, så att du drar snett och då följer kroppen lätt efter.
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 22:43frågan är vad han menar med "kränger"?
Är han simmare?
Du ska ju rotera kroppen så om det är detta han kallar "kränger" så gör du ju rätt 🙂
frågan är vad han menar med "kränger"?
Är han simmare?
Du ska ju rotera kroppen så om det är detta han kallar "kränger" så gör du ju rätt 🙂
Quote from Elias Engqvist on 27 October 2009, 06:14Han kanske bara har nåt att sälja?
Han kanske bara har nåt att sälja?
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 08:18Antagligen menar han ålar (och inte fisken...)
Antagligen menar han ålar (och inte fisken...)