Quote from Elias Engqvist on 27 October 2009, 09:30potatisgroddar?
potatisgroddar?
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 16:02Mer bålstabilitet för att hålla höften stilla.
Mer bålstabilitet för att hålla höften stilla.
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 12:10hade samma problem men fick tipset att spänna magen lite grann - särskilt sidmagmusklerna - vilket funkar om man samtidigt tänker på att hålla huvudet stilla. Lätt att glömma förstås...
hade samma problem men fick tipset att spänna magen lite grann - särskilt sidmagmusklerna - vilket funkar om man samtidigt tänker på att hålla huvudet stilla. Lätt att glömma förstås...
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 13:03Det jag menar är att hålla höften fixerad så att den följer rotationen istället för att leva sitt eget liv. Dock har jag hört talas om en grundidé om att hålla höften stilla i vågrätt läge hela tiden.
Det jag menar är att hålla höften fixerad så att den följer rotationen istället för att leva sitt eget liv. Dock har jag hört talas om en grundidé om att hålla höften stilla i vågrätt läge hela tiden.
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 14:13Är det kanske "ålar" du gör, Anders Å.?
Om du kränger med höften stabil så gör du rätt. Om jag förstått Niclas och hans tränarkoller rätt.
"Bålstabilitet" nämndes. Det är nog hursomhelst grejen.
Är det kanske "ålar" du gör, Anders Å.?
Om du kränger med höften stabil så gör du rätt. Om jag förstått Niclas och hans tränarkoller rätt.
"Bålstabilitet" nämndes. Det är nog hursomhelst grejen.
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 21:42Det var "ålar" jag menade när jag använde ordet kränger. Har testat några av era tankar nu några pass och fått återkopplat att ålandet har blivit mindre, i alla fall tillfälligt. Lätt att "glömma" bort nypolerad teknik när det är dags att tänka på nåt ann
Det var "ålar" jag menade när jag använde ordet kränger. Har testat några av era tankar nu några pass och fått återkopplat att ålandet har blivit mindre, i alla fall tillfälligt. Lätt att "glömma" bort nypolerad teknik när det är dags att tänka på nåt ann