Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 18:22Ni ska nog rapportera det till google (om de har någon sådan feedback - jag använder själv firefox) om chrome kraschar. Det blir jobbigt om Olle ska göra om funbeat för att undvika buggar i olika browsers.
Ni ska nog rapportera det till google (om de har någon sådan feedback - jag använder själv firefox) om chrome kraschar. Det blir jobbigt om Olle ska göra om funbeat för att undvika buggar i olika browsers.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 22:38Bruse:
Om man inte skulle veta bättre kunde man tro att du hade någon grundläggande negativ inställning till Google. Det är svårt att se någon direkt målande beskrivning av problemen du har med Googles produkter.Nöjd användare av:
Google (sök)
Gmail
Bruse:
Om man inte skulle veta bättre kunde man tro att du hade någon grundläggande negativ inställning till Google. Det är svårt att se någon direkt målande beskrivning av problemen du har med Googles produkter.
Nöjd användare av:
Google (sök)
Gmail
Quote from ellen olsson on 12 April 2010, 22:43En Nexus One kan du få betala för.
En Nexus One kan du få betala för.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 23:15Hallå där, alla versioner av Google Chrome är inte alls betor. Det finns stabila släpp också. Använder man sig av projektet Chromiuim får man dock räkna med mindre stabila versioner, men man får fördelen att få ta del av ny funktionalitet innan dem som vä
Hallå där, alla versioner av Google Chrome är inte alls betor. Det finns stabila släpp också. Använder man sig av projektet Chromiuim får man dock räkna med mindre stabila versioner, men man får fördelen att få ta del av ny funktionalitet innan dem som vä
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 00:17Google AdSense verkar vara den applikation som funkar bäst om man ser på vad som ger klirr i Googles kassa.
Google AdSense verkar vara den applikation som funkar bäst om man ser på vad som ger klirr i Googles kassa.
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 00:39Älskar Google Chrome på min ubuntulaptop.
Älskar Google Chrome på min ubuntulaptop.
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 11:54Öppen källkod genererar väl sällan mycket klirr i kassan i sig... Tanken är dock mycket god.
Men det är spännande att se vart Google och dess produkter kommer sluta. Speciellt när dom har OS på G.
Öppen källkod genererar väl sällan mycket klirr i kassan i sig... Tanken är dock mycket god.
Men det är spännande att se vart Google och dess produkter kommer sluta. Speciellt när dom har OS på G.
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 13:27Fast Google går det ingen nöd på, de tjänar bra. De tar betalt på andra sätt.
Jag tycker Google är ett positivt, innovativt företag med mycket nytänk. (t+)
Visst finns det stora risker med en så dominant spelare men jag bra mycket hellre Google som domin
Fast Google går det ingen nöd på, de tjänar bra. De tar betalt på andra sätt.
Jag tycker Google är ett positivt, innovativt företag med mycket nytänk. (t+)
Visst finns det stora risker med en så dominant spelare men jag bra mycket hellre Google som domin
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 13:31> "Apple som mer och mer står för en tråkig begränsande monopolstrategi"
Det var väl dagens underdrift. Apple är 2010 vad Microsoft var 2000.
> "Apple som mer och mer står för en tråkig begränsande monopolstrategi"
Det var väl dagens underdrift. Apple är 2010 vad Microsoft var 2000.
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 13:34Jo men jag vill ju fortfarande tro att det är en dålig dröm och att Apple/Steve Jobs en dag skall uppfylla det man en gång trodde de stod för.
Jo men jag vill ju fortfarande tro att det är en dålig dröm och att Apple/Steve Jobs en dag skall uppfylla det man en gång trodde de stod för.