Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningJag måste bara...
You need to log in to create posts and topics.

12

...få skrika ut hur NÖJD jag är med dagens prestation! Sprang vårruset i Uppsala på 21:07 min. Detta tre dagar efter ett sjukdomsbesked som innebär att jag i fortsättningen måste vara lite försiktig med motionsidrotter pga hjärtproblem. Jag vet att det va

Hoppas du hittar något lika kul som löpning, jag hade satsat på vandring i fjäll och alper! (t+)

Stort grattis till prestationen!!!
Och beklagar sjukdomen. Håller med föregående inlägg och hoppas att du hittar något annat att brinna lika mycket för som löpningen.

Vad var det för besked du fick Anna och är det helt säkerställt?
Jag fick ett liknande besked (LQTS-syndrom) 2 veckor innan Lidingöloppet som visade sig vara feldiagnos pga svårläst EKG.

Grattis!

O JAG måste bara få fråga...varför är urinen,då jag kissar EFTER jag löptränat alltid gulbrun ? Mörkgul,då.. Urinen ska ju vara ljusgul,sägs det,,samt de ggr då jag är förkyld,är urinen genomskinlig,som vatten..men som sagt,efter jag sprungit...

Eum... VA? Vad hade det med diskussionen att göra milkel?

Anna: En superprestation och grand finale för dig. Jag hoppas du hittar någon annan träningsform som du kan tycka om lika mycket som löpningen.

mikael J, mörk urin = vätskebrist.

Mikael: Ahaa...ändå drack jag 2 glas innan ja sprang...men ok,då..,tack.:-)

Anna: Härligt!!! Mycket skönt att få den känslan innan du trappar ner/byter sport förstår jag. Lycka till!

12