Quote from Guest on 26 May 2011, 22:58...få skrika ut hur NÖJD jag är med dagens prestation! Sprang vårruset i Uppsala på 21:07 min. Detta tre dagar efter ett sjukdomsbesked som innebär att jag i fortsättningen måste vara lite försiktig med motionsidrotter pga hjärtproblem. Jag vet att det va
...få skrika ut hur NÖJD jag är med dagens prestation! Sprang vårruset i Uppsala på 21:07 min. Detta tre dagar efter ett sjukdomsbesked som innebär att jag i fortsättningen måste vara lite försiktig med motionsidrotter pga hjärtproblem. Jag vet att det va
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 23:08Hoppas du hittar något lika kul som löpning, jag hade satsat på vandring i fjäll och alper! (t+)
Hoppas du hittar något lika kul som löpning, jag hade satsat på vandring i fjäll och alper! (t+)
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 08:08Stort grattis till prestationen!!!
Och beklagar sjukdomen. Håller med föregående inlägg och hoppas att du hittar något annat att brinna lika mycket för som löpningen.
Stort grattis till prestationen!!!
Och beklagar sjukdomen. Håller med föregående inlägg och hoppas att du hittar något annat att brinna lika mycket för som löpningen.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 10:16Vad var det för besked du fick Anna och är det helt säkerställt?
Jag fick ett liknande besked (LQTS-syndrom) 2 veckor innan Lidingöloppet som visade sig vara feldiagnos pga svårläst EKG.
Vad var det för besked du fick Anna och är det helt säkerställt?
Jag fick ett liknande besked (LQTS-syndrom) 2 veckor innan Lidingöloppet som visade sig vara feldiagnos pga svårläst EKG.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 18:02Grattis!
Grattis!
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 19:44O JAG måste bara få fråga...varför är urinen,då jag kissar EFTER jag löptränat alltid gulbrun ? Mörkgul,då.. Urinen ska ju vara ljusgul,sägs det,,samt de ggr då jag är förkyld,är urinen genomskinlig,som vatten..men som sagt,efter jag sprungit...
O JAG måste bara få fråga...varför är urinen,då jag kissar EFTER jag löptränat alltid gulbrun ? Mörkgul,då.. Urinen ska ju vara ljusgul,sägs det,,samt de ggr då jag är förkyld,är urinen genomskinlig,som vatten..men som sagt,efter jag sprungit...
Quote from Lotta Lindström on 27 May 2011, 20:30Eum... VA? Vad hade det med diskussionen att göra milkel?
Anna: En superprestation och grand finale för dig. Jag hoppas du hittar någon annan träningsform som du kan tycka om lika mycket som löpningen.
Eum... VA? Vad hade det med diskussionen att göra milkel?
Anna: En superprestation och grand finale för dig. Jag hoppas du hittar någon annan träningsform som du kan tycka om lika mycket som löpningen.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 21:00mikael J, mörk urin = vätskebrist.
mikael J, mörk urin = vätskebrist.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 21:21Mikael: Ahaa...ändå drack jag 2 glas innan ja sprang...men ok,då..,tack.:-)
Mikael: Ahaa...ändå drack jag 2 glas innan ja sprang...men ok,då..,tack.:-)
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 21:30Anna: Härligt!!! Mycket skönt att få den känslan innan du trappar ner/byter sport förstår jag. Lycka till!
Anna: Härligt!!! Mycket skönt att få den känslan innan du trappar ner/byter sport förstår jag. Lycka till!