Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Varför har ni tagit bort "Min Startsida"? Det var ju den bästa sidan på hela sajten där man alltid kunde ha överblick över vilka träningspass man registrerat, se hur det går för kompisar och enkelt registrera nya träningspass. Och framför allt at det var

Jag måste få instämma med föregående talare! Jag saknar min startsida massor, gillade verkligen överblicken!
Snälla lägg tillbaka den (L)

Saknar också den!

Det är inte det att jag inte uppskattar att du anstränger dig Olle, du ska ha mycket beröm för ditt hårda arbete, men kan vi inte få tillbaka den sidan ändå? Snälla?

Jag känner mig vilsen och hemlös utan min startsida där jag alltid var innan. Var ska jag vara nu? 😀 Skämtsamt, men sant.

Jag håller med alla ovan. Jag vet inte var topplistan finns längre? Min startsida är ju bäst!

Jag vill också ha startsidan!!
tackar...

Nä Nu!!
Den nya startsidan, som fanns en stund idag var bättre än den gamla,
mycket tydligare med mer information.
Tack Olle, den nya var ett lyft,
synd att du gick tillbaka ett steg.

Vilken annan startsida menar du? Jag har bara sett 2; den gamla som fanns igår och sedan den här nya som är nu. Där i mellan så var den borttagen och en ny sida som hette "Mina träningskompisar" var tillagd.

Jag håller nog med Olle. Den var tydligare och mer ordnad. Kanske hoppar jag redan så mycket mellan de olika delarna att samlade funktioner på en och samma sida inte gör mig så mycket nytta.

Jag saknar att kunna lägga till träning på "min startsida",,,har jag missat nåt eller kan man bara göra det via kalendern nu?