Quote from Funbeat user on 17 May 2007, 00:51Längst upp Bullen, är det en svart rad, som lite försvinner om man är van vid det "vanliga" blå/vit/gula fälten på Funbeat.
Längst upp Bullen, är det en svart rad, som lite försvinner om man är van vid det "vanliga" blå/vit/gula fälten på Funbeat.
Quote from Urban Nilsson on 17 May 2007, 09:05I den streckade ramen i det blå fältet finns en rad som säger "Registrera: Träning Dagsnotering.
Som förut fast bättre tycker jag eftersom man kan regga träning oavsett vilken sida man är på.
I den streckade ramen i det blå fältet finns en rad som säger "Registrera: Träning Dagsnotering.
Som förut fast bättre tycker jag eftersom man kan regga träning oavsett vilken sida man är på.
Quote from Funbeat user on 17 May 2007, 09:58Jag tycker den nya "Min startsida" har blivit tydligare och renare. Nu har dessutom "lägga till träning" hamnat under "Min träning" vilket jag tycker innebär att saker och ting är där det skall vara. Ordning och reda alltså 🙂
Tack för snyggt forum.
Katt
Jag tycker den nya "Min startsida" har blivit tydligare och renare. Nu har dessutom "lägga till träning" hamnat under "Min träning" vilket jag tycker innebär att saker och ting är där det skall vara. Ordning och reda alltså 🙂
Tack för snyggt forum.
Katt
Quote from Magnus Gelang on 17 May 2007, 10:43Tack för svar. Jag hittade den senare under kvällen, men då visste jag inte var jag hade skrivit min fråga så då kunde jag inte gå in och ändra/svara att jag hade hittat den.
Men stort tack ändå 🙂
Tack för svar. Jag hittade den senare under kvällen, men då visste jag inte var jag hade skrivit min fråga så då kunde jag inte gå in och ändra/svara att jag hade hittat den.
Men stort tack ändå 🙂
Quote from Funbeat user on 17 May 2007, 10:50Härligt att detta engagerar så många! Otroligt bra med all omedelbar feedback. Jag är dock inte helt nöjd med detaljerna kring feedbacken 🙂 Så nu vill jag veta mer...
Först och främst: för de som inte hann med att titta på den nya sidan "Mina träningsk
Härligt att detta engagerar så många! Otroligt bra med all omedelbar feedback. Jag är dock inte helt nöjd med detaljerna kring feedbacken 🙂 Så nu vill jag veta mer...
Först och främst: för de som inte hann med att titta på den nya sidan "Mina träningsk
Quote from Camilla Höög on 17 May 2007, 11:10Känns som jag börjar upprepa mig, men det här är väldigt viktigt för mig och min användning av Funbeat.
Anledningen till att jag inte tyckte om det nya var just att topplistan och senast rapporterad träning försvann från sidan där jag har min träning, dv
Känns som jag börjar upprepa mig, men det här är väldigt viktigt för mig och min användning av Funbeat.
Anledningen till att jag inte tyckte om det nya var just att topplistan och senast rapporterad träning försvann från sidan där jag har min träning, dv
Quote from mårten jansson on 17 May 2007, 11:13Hm... Jag är något kluven. Jag håller med om att den gamla startsidan är bra, för då kom man åt allt man ville ha från en sida, utom min kalender (vilket alltid retat mig).
Men jag tycker nog att den nya är ganska logisk egentligen. Fast jag har en käns
Hm... Jag är något kluven. Jag håller med om att den gamla startsidan är bra, för då kom man åt allt man ville ha från en sida, utom min kalender (vilket alltid retat mig).
Men jag tycker nog att den nya är ganska logisk egentligen. Fast jag har en käns
Quote from Bjarne Lewin on 17 May 2007, 12:02Hade du inte en ide om en egendefinierad startsida tidigare Olle! Någonstans så tycker jag detta landar i den iden! igen... Den som vi var så dåliga att ge feedback på då!
Vad vill jag ha på min startsida då!
Jag vill ha det blå diagrammet, mina hastighe
Hade du inte en ide om en egendefinierad startsida tidigare Olle! Någonstans så tycker jag detta landar i den iden! igen... Den som vi var så dåliga att ge feedback på då!
Vad vill jag ha på min startsida då!
Jag vill ha det blå diagrammet, mina hastighe
Quote from Camilla Maunu on 17 May 2007, 12:35Jag tycker det var en bra uppdelning av sidorna. Helt logiskt för min del eftersom jag antingen titta på min egna träning, eller på mina kompisars. Så jag är helt för den nya uppdelningen. (t+)
Jag tycker det var en bra uppdelning av sidorna. Helt logiskt för min del eftersom jag antingen titta på min egna träning, eller på mina kompisars. Så jag är helt för den nya uppdelningen. (t+)
Quote from Magnus Gelang on 17 May 2007, 12:59Nu har jag tittat på den andra sidan som du Olle länkar till och jag gillar den nuvarande sidan bättre. Helt ok att du tagit bort möjligheten att lägga till träning på den för då hamnade grafen med staplarna högre upp och det gillar jag.
Nu har jag tittat på den andra sidan som du Olle länkar till och jag gillar den nuvarande sidan bättre. Helt ok att du tagit bort möjligheten att lägga till träning på den för då hamnade grafen med staplarna högre upp och det gillar jag.