Quote from Guest on 28 December 2011, 11:38Hej alla glada cyklister!!!
Jag heter Jesper och är en kille med ett konstig intresse. Jag cyklar enhjuling. I sommras cyklade jag 2500 km genom hela Sverige.
http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyhetsmorgon?title=genom_sverige_pa_enhjuling&videoid
Hej alla glada cyklister!!!
Jag heter Jesper och är en kille med ett konstig intresse. Jag cyklar enhjuling. I sommras cyklade jag 2500 km genom hela Sverige.
http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyhetsmorgon?title=genom_sverige_pa_enhjuling&videoid
Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 11:48Kollade precis kramfilmen. Helt underbar. Ett stort leende bredde ut sig över ansiktet och jag lyfte lite från stolen. TACK!
Kollade precis kramfilmen. Helt underbar. Ett stort leende bredde ut sig över ansiktet och jag lyfte lite från stolen. TACK!
Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 12:37Hej
Roland Fors kan säkert tipsa en del, ni verkar ju känna varandra? Det var ju inte precis raka vägen genom Sverige. Man blir ju lite nyfiken på varför omvägar som Falun - Hofors - Sala - Enköping - Västerås, eller Bräcke - Ånge - Torrflonäs - Ytterhogd
Hej
Roland Fors kan säkert tipsa en del, ni verkar ju känna varandra? Det var ju inte precis raka vägen genom Sverige. Man blir ju lite nyfiken på varför omvägar som Falun - Hofors - Sala - Enköping - Västerås, eller Bräcke - Ånge - Torrflonäs - Ytterhogd
Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 12:57Härlig kramfilm! Tack! (t+)
Härlig kramfilm! Tack! (t+)
Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 14:24Jag cyklade förbi en enhjuling och en vanlig cyklist med släpkärra på vägen mellan Skeda Udde och Haraldsbo i Östergötland i somras. Troligen vek ni av mot Nykil eller Gammalkil. Var det ni? 🙂
Jag cyklade förbi en enhjuling och en vanlig cyklist med släpkärra på vägen mellan Skeda Udde och Haraldsbo i Östergötland i somras. Troligen vek ni av mot Nykil eller Gammalkil. Var det ni? 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 18:56Oj, där blev jag lite tårögd. 🙂
Oj, där blev jag lite tårögd. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 18:59Härligt galet! 🙂 Lycka till!
Härligt galet! 🙂 Lycka till!
Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 19:27Lilla killen på sparkcykeln. (L)
Lilla killen på sparkcykeln. (L)
Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 20:18+1 på Maria T
+1 på Elin AUnderbar kramfilm! Lycka till med cykelturen och sprid gärna mer glädje med härliga filmer framöver! (L)
Kram,
Jenny
+1 på Maria T
+1 på Elin A
Underbar kramfilm! Lycka till med cykelturen och sprid gärna mer glädje med härliga filmer framöver! (L)
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 28 December 2011, 21:33Kanske ta kontakt med Håkan någonting som sprang från portugal till Halmstad i somras... han borde ha lite tips...
Redigerat pga totalt hjärnsläpp:
Rune Larsson menade jag givetvis
Kanske ta kontakt med Håkan någonting som sprang från portugal till Halmstad i somras... han borde ha lite tips...
Redigerat pga totalt hjärnsläpp:
Rune Larsson menade jag givetvis