Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelJag ska cykla 6000 km genom Europ …
You need to log in to create posts and topics.

Hej alla glada cyklister!!!

Jag heter Jesper och är en kille med ett konstig intresse. Jag cyklar enhjuling. I sommras cyklade jag 2500 km genom hela Sverige.

http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyhetsmorgon?title=genom_sverige_pa_enhjuling&videoid

Kollade precis kramfilmen. Helt underbar. Ett stort leende bredde ut sig över ansiktet och jag lyfte lite från stolen. TACK!

Hej
Roland Fors kan säkert tipsa en del, ni verkar ju känna varandra? Det var ju inte precis raka vägen genom Sverige. Man blir ju lite nyfiken på varför omvägar som Falun - Hofors - Sala - Enköping - Västerås, eller Bräcke - Ånge - Torrflonäs - Ytterhogd

Härlig kramfilm! Tack! (t+)

Jag cyklade förbi en enhjuling och en vanlig cyklist med släpkärra på vägen mellan Skeda Udde och Haraldsbo i Östergötland i somras. Troligen vek ni av mot Nykil eller Gammalkil. Var det ni? 🙂

Oj, där blev jag lite tårögd. 🙂

Härligt galet! 🙂 Lycka till!

Lilla killen på sparkcykeln. (L)

+1 på Maria T
+1 på Elin A

Underbar kramfilm! Lycka till med cykelturen och sprid gärna mer glädje med härliga filmer framöver! (L)

Kram,
Jenny

Kanske ta kontakt med Håkan någonting som sprang från portugal till Halmstad i somras... han borde ha lite tips...

Redigerat pga totalt hjärnsläpp:
Rune Larsson menade jag givetvis