Quote from Lena O on 29 December 2011, 07:52(t+) och lycka till 🙂
(t+) och lycka till 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 00:26Hej
Anledningen omvägarna är för att komma i kontakt med massmedia...jag kommer göra detta för ett välgörande ändamål..så jag vill synas så mycket som möjligt för att samla in pengar då....Roland känner jag så han kan jag fråga 🙂
resrutten ser ut så
Hej
Anledningen omvägarna är för att komma i kontakt med massmedia...jag kommer göra detta för ett välgörande ändamål..så jag vill synas så mycket som möjligt för att samla in pengar då....
Roland känner jag så han kan jag fråga 🙂
resrutten ser ut så
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 09:56Hur var det där med backar, uppför/nedför? Vill du undvika värsta lutningarna o stigningarna eller spelar det ingen roll?
Hur var det där med backar, uppför/nedför? Vill du undvika värsta lutningarna o stigningarna eller spelar det ingen roll?
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 23:09Jag som tyckte jag var duktig när jag cykla Sthlm-Gbg i somras (#)
Liten undran, antar att bil är enda färdsättet (utom båt så klart) till Nordkap.Cyklar du tillbaks och hämtar den sedan 😉
Jag som tyckte jag var duktig när jag cykla Sthlm-Gbg i somras (#)
Liten undran, antar att bil är enda färdsättet (utom båt så klart) till Nordkap.
Cyklar du tillbaks och hämtar den sedan 😉
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 12:45Helt underbart. Härlig film. (t+)
Helt underbart. Härlig film. (t+)
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 13:11Underbart!! MVH//Jonas, Umeå
Underbart!! MVH//Jonas, Umeå
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 16:57Rv 70 mellan sala och Enköping är ingen höjdare att cykla på, bitvis rätt smal och MYCKET trafik. Jag skulle skippat Enköping och cyklat Sala-Salbohed-Skultuna-Västerås.
Rv 70 mellan sala och Enköping är ingen höjdare att cykla på, bitvis rätt smal och MYCKET trafik. Jag skulle skippat Enköping och cyklat Sala-Salbohed-Skultuna-Västerås.
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 22:57Helt underbar film!! Lillkillen med sparkcykeln var så gullig så jag dog lite 🙂
Helt underbar film!! Lillkillen med sparkcykeln var så gullig så jag dog lite 🙂
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 15:49Du är väl säkert medveten om de långa avstånden mellan civilization uppe i norr, är nog först då du kommer till Östersund det börjar bli mer normalt. Men du har väl redan planerat för detta med hjälptrupper eller stor vagn...
Du åker i varje fall i rätt r
Du är väl säkert medveten om de långa avstånden mellan civilization uppe i norr, är nog först då du kommer till Östersund det börjar bli mer normalt. Men du har väl redan planerat för detta med hjälptrupper eller stor vagn...
Du åker i varje fall i rätt r
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 14:08Kul att ni tycker om filmen 🙂
Jag har dock ändrat cykelväg nu 🙂 Så jag kommer cykla lite mer närma kusten 🙂
Snitthastigheten är 15 km i timmen 🙂
De går bra att cykla i upp o nerförbackar. När jag cyklar nerför så måste jag hålla igen istället för a
Kul att ni tycker om filmen 🙂
Jag har dock ändrat cykelväg nu 🙂 Så jag kommer cykla lite mer närma kusten 🙂
Snitthastigheten är 15 km i timmen 🙂
De går bra att cykla i upp o nerförbackar. När jag cyklar nerför så måste jag hålla igen istället för a