Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 09:39Jag träffade en tjej på Spraydate en gång, men jag är inte rik (det framgår av min presentation dessutom!).
Grejen med tjejen var att hon var irriterande och enerverande. Höhöh.
Jag träffade en tjej på Spraydate en gång, men jag är inte rik (det framgår av min presentation dessutom!).
Grejen med tjejen var att hon var irriterande och enerverande. Höhöh.
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 09:52ohh ohh! Jag vet en bra! ... 🙂 När man frågar h*n varför h*n inte lagt sig ännu:
"För jag pratar med någon som jag tycker om väldigt mycket" Den funkar finbra.. jag vet att jag trilla lite snett igår när han sa så till mig, hihi...
Eller "Din röst gör m
ohh ohh! Jag vet en bra! ... 🙂 När man frågar h*n varför h*n inte lagt sig ännu:
"För jag pratar med någon som jag tycker om väldigt mycket" Den funkar finbra.. jag vet att jag trilla lite snett igår när han sa så till mig, hihi...
Eller "Din röst gör m
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 12:17Jiiippppiii :D:D en exklusiv joggingtur med Katarina
Jag tror nog mina knän är ok då och skulle dom inte vara det så beror det nog mer på Lidingöloppet än att jag låg på knä med näsan i golvet i 12 tim igår och bad om ursäkt;)
Jag väntar med spänning på
Jiiippppiii :D:D en exklusiv joggingtur med Katarina
Jag tror nog mina knän är ok då och skulle dom inte vara det så beror det nog mer på Lidingöloppet än att jag låg på knä med näsan i golvet i 12 tim igår och bad om ursäkt;)
Jag väntar med spänning på
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 12:52Daniel. Jag skriver ut den där kommentaren från dig på skrivaren och sätter upp den på min anslagstavla här på kontoret tills vidare. (t+)
Daniel. Jag skriver ut den där kommentaren från dig på skrivaren och sätter upp den på min anslagstavla här på kontoret tills vidare. (t+)
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 15:47Lisa...om du kör i Ertsta området och kör om / blir omkörd av en Guldig Gerry Fischer så ge dig hän och cyklel porra!
Lisa...om du kör i Ertsta området och kör om / blir omkörd av en Guldig Gerry Fischer så ge dig hän och cyklel porra!
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 15:57Magnus, jag lovar!!!!!
Om du å andra sidan ser mig på min blåa Giant så gör dito (H)
Magnus, jag lovar!!!!!
Om du å andra sidan ser mig på min blåa Giant så gör dito (H)
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 16:00Min Gerry Fisher kan hitta på vad som helst den är helt galen...
Min Gerry Fisher kan hitta på vad som helst den är helt galen...
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 16:06Var det en utmaning Magnus??
Du har ingen aning om vad min Giant har gömt i toppröret....
Var det en utmaning Magnus??
Du har ingen aning om vad min Giant har gömt i toppröret....
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 16:14Är Gerry Fischer en penselmålad Nakahara?
Är Gerry Fischer en penselmålad Nakahara?
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 16:19Hum...Jag är trygg på min...tror att en lika dan vann Världscupen för ett par år sedan...
Men som jag brukar säga det är inte cyklen som gör cyklisten utan cyklisten som gör cykeln....
Klart att det var en utmaning...får ta en cykel tur i Nacka någon da
Hum...Jag är trygg på min...tror att en lika dan vann Världscupen för ett par år sedan...
Men som jag brukar säga det är inte cyklen som gör cyklisten utan cyklisten som gör cykeln....
Klart att det var en utmaning...får ta en cykel tur i Nacka någon da