Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELJag vill att han/hon visar intres …
You need to log in to create posts and topics.

Marie

Det där med underkläderna ska han nog fatta jag skulle nog göra det i alla fall.;)

Lycka till med vem det nu är.

underkläder funkar t o m bättre än neonskyltar, vips så har ni vår fulla uppmärksamhet 😀

Hahahaha... jag är glad bara OM någon visar sitt intresse. Om detta intresse visar sig genom att han mekar sönder min cykel eller köper blommor eller skriver dikter eller rastar min hund må så vara... (H)

Katarina,
Men tänk om han visar intresse på ett sätt som gör att det går dig förbi? Jag har i efterhand fått förstå att jag missat flera tillfällen för att intresset visats på ett alldeles för subtilt sätt för mig (som i princip behöver klubbas ner och d

Carina...dags att byta bild...för mycket förvirring här...sätt in ett foto på dit favorit djur om du fortfarande gillar att ha burkan på dig!

Intressant... för att vara säker hädanefter så bestämmer jag mig för att tolka ALLA former kontakter som kärleksfulla inviter. Min manliga kansliassistent sa att han bara var sötsugen på eftermiddagarna, när vi stod vid kaffe och godisautomaten i morse. K

Han pratade definitift om dig...njut av den hela dagen!

Men Magnus B... ska du också komma här och ragga på mig mitt på blanka dagen?! Vi känner ju inte ens varandra! Ja herre min je vilket svettigt singelliv jag helt plötsligt fick. (H:)

Jorååå visst skall jag det...en bildskön och glad tjej som du måste man ju flirta med!

Katarina B

Jag kan: meka sönder din cykel, köpa blommor, skriva dikter....(#) nja inga dikter, rasta din hund men bara om du är med(L)

Daniel