Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumOrienteringJag vill börja orientera
You need to log in to create posts and topics.

Tycker också att det är lite svagt att inte svara på mail. Nåja, får väl hitta nån annan mailadress eller använda just telefonen.

Pröva att lägga in något på forumet
http://www.vasterassok.com/forzum/viewforum.php?f=3&sid=7208033bc8a3d44c9e832a1f01f7eeb2

Verkar vara aktivt.

Tack Magnus, du har rätt, det verkar vara rätt så aktivt. Gjorde ett inlägg där, nu är det bara att hålla tummarna.

Jag tycker att om en förening inte kan svara på mail så är det bättre att skriva på hemsidan "Vi använder inte e-post, men ni är välkomna att ringa oss på det här numret: XXXXXX"

Linköpings OK (LOK) verkar ha bra ungdomsverksamhet. Fyraåringar är normalt lite för små, runt 6-8 kan vara en bra ålder. Det kräver ett visst mått av symboltänkande för att förstå kartan.

Ja jag vet, men hon tycker det är så roligt att använda karta redan och vet precis hur man tar ut kompassriktning. En teknisk tjej helt klart! Hade varit roligt att fånga upp intresset, men vi får väl vänta lite antar jag. Hoppas det dyker upp tävlingar m

Jag fick snabbt svar på mitt foruminlägg och ordföranden beklagade att jag inte fått svar på mail. De skulle visst ha både Skogskul för barnen och nybörjarkurs för vuxna. Bara att hoppas att det blir på rätt dag nu.

Också lite tveksam inför hur min femår

Läste just ditt inlägg, bra att du fick svar Nicklas! Min erfarenhet både som nybörjare och att hålla i kurser är att alla orienteringsklubbar välkomnar nytt folk med öppna armar.

Ååh vad roligt med Skogskul!

Min mellangrabb fyller 4 i sommar, han börja med inskolning redan i fjol, så visst kan dom små liven 🙂

Sen finns förståelse för att nybörjarkurser i klubbarna börjar från 6-8 års ålder, helt enkelt för att de få ideella ledarna ska klara att stötta all