Quote from Guest on 1 August 2009, 09:34Var ska vi börja och hur ska vi lägga upp det här? För vi lär behöva lite stödpelare om detta ska lyckas helt klart.
Mattips, träningstips motivationstips allt är väl välkommet 🙂Jag hänger väldigt gärna på denna utmaningen. underhudsfettet ska bara väc
Var ska vi börja och hur ska vi lägga upp det här? För vi lär behöva lite stödpelare om detta ska lyckas helt klart.
Mattips, träningstips motivationstips allt är väl välkommet 🙂
Jag hänger väldigt gärna på denna utmaningen. underhudsfettet ska bara väc
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 09:44Jag har som mål att minska mitt intag vid måltiderna. Tänka tallriksmodellen. Även slutat att äta gosaker som godis och dyligt.
Jag skall träna något 3-4 ggr i veckan.
Detta har nu givit följande resultat på en veckan
Förra Lördagen 97,3. Vägnig idag 9
Jag har som mål att minska mitt intag vid måltiderna. Tänka tallriksmodellen. Även slutat att äta gosaker som godis och dyligt.
Jag skall träna något 3-4 ggr i veckan.
Detta har nu givit följande resultat på en veckan
Förra Lördagen 97,3. Vägnig idag 9
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 22:02det är ju inte så mycket aktivitet i gruppen än... 🙂
jag tänkte hänka på, jag är 27 år och har en ätstörning som heter bulemi. Eftersom man aldrig får upp allt när man kräks går man lätt upp i vikt och blir överviktig av den sjukdomen.
jag har ca 10
det är ju inte så mycket aktivitet i gruppen än... 🙂
jag tänkte hänka på, jag är 27 år och har en ätstörning som heter bulemi. Eftersom man aldrig får upp allt när man kräks går man lätt upp i vikt och blir överviktig av den sjukdomen.
jag har ca 10
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 08:10Igår va jag och köpt en ny våg. Måste ju kolla så vikten stämmer. Jag skall ta ny vikt imorgon så vi får se om den håller för denna utmaning eller om den åkter ut genom fönstret.
Träningen igår var 6 km löpning samt att jobba med motorsågen lite för att
Igår va jag och köpt en ny våg. Måste ju kolla så vikten stämmer. Jag skall ta ny vikt imorgon så vi får se om den håller för denna utmaning eller om den åkter ut genom fönstret.
Träningen igår var 6 km löpning samt att jobba med motorsågen lite för att
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 10:17schysst med motorsågsträning! undrar om det finns att välja på i listan 🙂
6 km löpning är inte fy skam heller och spinning är imponerande för det är ju sjukt jobbigt!
Själv visar vågen upp efter helgen, det blev det en del godis....
Nya tag idag med
schysst med motorsågsträning! undrar om det finns att välja på i listan 🙂
6 km löpning är inte fy skam heller och spinning är imponerande för det är ju sjukt jobbigt!
Själv visar vågen upp efter helgen, det blev det en del godis....
Nya tag idag med
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 08:31Nya vågen visar även den nergång. -0,1 kanske inte är så mycket på 3 dagar men det är ju åt rätt håll...
Hur går det för er 4 andra?
Idag blir det sallad till lunch och löpning på kvällen.
Fredag Löpning igen sedan ny vikt på lördag.
Nya vågen visar även den nergång. -0,1 kanske inte är så mycket på 3 dagar men det är ju åt rätt håll...
Hur går det för er 4 andra?
Idag blir det sallad till lunch och löpning på kvällen.
Fredag Löpning igen sedan ny vikt på lördag.
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 08:56Det forsätter att gå neråt.
Idag så är jag nere på 93 kg. Känns bra.
Skall ta och springa min slinga under lunchen så kan jag ta det lugnt ikväll.
Det forsätter att gå neråt.
Idag så är jag nere på 93 kg. Känns bra.
Skall ta och springa min slinga under lunchen så kan jag ta det lugnt ikväll.
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 16:15Jag har varit dålig på att våga väga mig men jag känner att jag tagit bättre hand om mig själv. Har valt bort godiset men har nog lite för stora portioner ännu. Tränignen är i gång men det gäller att hålla i också!!
Jag har varit dålig på att våga väga mig men jag känner att jag tagit bättre hand om mig själv. Har valt bort godiset men har nog lite för stora portioner ännu. Tränignen är i gång men det gäller att hålla i också!!
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 09:32Tips när det gäller att hålla ner mängden mat på tallriken är om man fyller halva tallriken med sallad. Då får man inte plats med så mycket annan mat.
Var aldrig rädd för vågen. Se till att vågen blir din vän.
Tips när det gäller att hålla ner mängden mat på tallriken är om man fyller halva tallriken med sallad. Då får man inte plats med så mycket annan mat.
Var aldrig rädd för vågen. Se till att vågen blir din vän.
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 10:31Att se vågen som en vän... hm, det vore nog bra men just nu vill jag mest kasta ut den (H)
Fast då är det dags att göra tvärtom. I morron bitti är det jag som väger mig!
Att se vågen som en vän... hm, det vore nog bra men just nu vill jag mest kasta ut den (H)
Fast då är det dags att göra tvärtom. I morron bitti är det jag som väger mig!