Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 11:42Idag så var jag under 93 Vågen visa 92,6. Detta går ju toppen!!!!!!
Idag så var jag under 93 Vågen visa 92,6. Detta går ju toppen!!!!!!
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 22:45Härligt!! Jag vägde mig och insåg att den inte gav mig anledning till glädjeskutt men nu vet jag vad jag brottas med! Inte all-time-high i alla fall. Det får man ju vara glad för...
Härligt!! Jag vägde mig och insåg att den inte gav mig anledning till glädjeskutt men nu vet jag vad jag brottas med! Inte all-time-high i alla fall. Det får man ju vara glad för...
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 00:52Jag antog utmaningen att gå ned i vikt för en tid sedan men såg först nu att det är en grupp också *roligt* 🙂
Jag har en historia bakom mig som jag numera kallar "tjockisperioden", jag tappade kontroll över min kost och hälsa och gick upp i vikt.
Fem å
Jag antog utmaningen att gå ned i vikt för en tid sedan men såg först nu att det är en grupp också *roligt* 🙂
Jag har en historia bakom mig som jag numera kallar "tjockisperioden", jag tappade kontroll över min kost och hälsa och gick upp i vikt.
Fem å
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 21:42Kul att du hittat hit.
Kosten är inte lätt men all den snabba maten som finns runt om oss och med den tidspress om man lätt känner i vårt samhälle så är det lätt att ta den enkla vägen. Köpa färdigmat eller köpa halvfabrikat.
Båda två är ju dåligt för m
Kul att du hittat hit.
Kosten är inte lätt men all den snabba maten som finns runt om oss och med den tidspress om man lätt känner i vårt samhälle så är det lätt att ta den enkla vägen. Köpa färdigmat eller köpa halvfabrikat.
Båda två är ju dåligt för m
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 10:20Jag får perioder då jag äter dis/sötsaker och det slutar med att jag blir rätt hämningslös. Jag tappar kontrollen och trots pepping av min man så har jag svårt att bryta mönstret. Nu har jag just haft en sådan period och har nu bestämt mig för att skära n
Jag får perioder då jag äter dis/sötsaker och det slutar med att jag blir rätt hämningslös. Jag tappar kontrollen och trots pepping av min man så har jag svårt att bryta mönstret. Nu har jag just haft en sådan period och har nu bestämt mig för att skära n
Quote from Funbeat user on 22 December 2009, 22:58Ok, jag misslyckades!
Jag vägde 72 kg när jag började och nu när jag slutar ligger jag på det samma... trots att jag mestadels väger 71... men i vilket fall som helst.Jag har haft en lång period av låg motivation att träna och har även tappat suget att
Ok, jag misslyckades!
Jag vägde 72 kg när jag började och nu när jag slutar ligger jag på det samma... trots att jag mestadels väger 71... men i vilket fall som helst.
Jag har haft en lång period av låg motivation att träna och har även tappat suget att
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 19:29HE He Gick åt H..vete ,,,,
Men men nu får jag skärpa mig.. Måste sluta med dis
HE He Gick åt H..vete ,,,,
Men men nu får jag skärpa mig.. Måste sluta med dis
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 20:05Mitt löfte är att börja äta mer frukt, det ger ett minskat sug efter dis 🙂
Mitt löfte är att börja äta mer frukt, det ger ett minskat sug efter dis 🙂