Quote from Guest on 25 July 2009, 23:37Suck, inte nu igen. Hoppas det är falskt alarm annars blir jag sååå less. :@
Suck, inte nu igen. Hoppas det är falskt alarm annars blir jag sååå less. :@
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 23:47Varför det? Jag är inte förvånad men de verkar ha missat några sorters designade meduciner.
Varför det? Jag är inte förvånad men de verkar ha missat några sorters designade meduciner.
Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 11:31sen kan ju centralstimulerande medel vara nästan vad som helst ... det finns ju sällskapsdroger som är accepterade på Ön som vi i Sverige inte tycker om.
sen kan ju centralstimulerande medel vara nästan vad som helst ... det finns ju sällskapsdroger som är accepterade på Ön som vi i Sverige inte tycker om.
Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 12:34Fast centralstimulerande är deffningsmeducin och därmed förbjudet.,
Fast centralstimulerande är deffningsmeducin och därmed förbjudet.,
Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 12:40Personligen är jag glad att folk åker fast, för då testar man.
Jobbigare med sporter som aldrig har några doppingfall.
Personligen är jag glad att folk åker fast, för då testar man.
Jobbigare med sporter som aldrig har några doppingfall.
Quote from ellen olsson on 26 July 2009, 12:45> Jobbigare med sporter som aldrig har några doppingfall.
Alla utom fågelskådning då, eller? 😉
> Jobbigare med sporter som aldrig har några doppingfall.
Alla utom fågelskådning då, eller? 😉
Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 12:51Dom stora sporterna som Fotboll och Ishockey har ruskigt låga doppingprocent med tanke på mängden pengar i omlopp.
I Italien så kollade dom inte ens proverna dom tog. Företaget sa att allt var negativt under lång tid.
Dom stora sporterna som Fotboll och Ishockey har ruskigt låga doppingprocent med tanke på mängden pengar i omlopp.
I Italien så kollade dom inte ens proverna dom tog. Företaget sa att allt var negativt under lång tid.
Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 12:59Särskilt ishockey känns sådär va... 20-åriga juniorfjunisar som efter ett år på andra sidan har käkben som skulle göra Frank Andersson grön av avund och skäggväxt som Kapten Haddock...
Särskilt ishockey känns sådär va... 20-åriga juniorfjunisar som efter ett år på andra sidan har käkben som skulle göra Frank Andersson grön av avund och skäggväxt som Kapten Haddock...
Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 17:36men ... men ... det är väl för att det är slutspel...
😉
men ... men ... det är väl för att det är slutspel...
😉
Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 17:46Frank Andersson hade en historia med försäljning av genotropin för ett antal år sedan. Han hamnade i rätten med Gunnar Andersson som åklagare.
Jag kommer inte ihåg hur det slutade men det vet säkert någon annan.
Frank Andersson hade en historia med försäljning av genotropin för ett antal år sedan. Han hamnade i rätten med Gunnar Andersson som åklagare.
Jag kommer inte ihåg hur det slutade men det vet säkert någon annan.