Quote from Guest on 2 January 2012, 08:40Hej!
Ska nu äntligen börja träna ordentligt, men är skeptisk till att springa med min Emmaljunga nitro så har börjat kika på joggingvagnar. Drömmen är ju Chariot då man kan ha den på cykeln också men den har vi inte råd med just nu så letar efter alternat
Hej!
Ska nu äntligen börja träna ordentligt, men är skeptisk till att springa med min Emmaljunga nitro så har börjat kika på joggingvagnar. Drömmen är ju Chariot då man kan ha den på cykeln också men den har vi inte råd med just nu så letar efter alternat
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 08:50Det finns billigare kopior på Chariot annars.
Denna till exempel:
http://www.nordiccab.se/menu/produkter/cykelvagn
Det finns billigare kopior på Chariot annars.
Denna till exempel:
http://www.nordiccab.se/menu/produkter/cykelvagn
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 09:57Vi har en Chariot, men också en Brio. Än så länge (pojken är 10 månader) springer vi en hel del med Brion eftersom han kan ligga ner och sova i den, samtidigt som man ser honom. Det blir lite mer träning också eftersom den rullar förhållandevis dåligt.
Ma
Vi har en Chariot, men också en Brio. Än så länge (pojken är 10 månader) springer vi en hel del med Brion eftersom han kan ligga ner och sova i den, samtidigt som man ser honom. Det blir lite mer träning också eftersom den rullar förhållandevis dåligt.
Ma
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 11:36Vi har en billig från Biltema och den har hittills funkat utmärkt! Jag skulle kanske inte springa några riktigt längre pass med den men till morgonjoggar runt 40 min är det inga problem.
Livslängden är speglas säkert av priset men Det är kanske inte så må
Vi har en billig från Biltema och den har hittills funkat utmärkt! Jag skulle kanske inte springa några riktigt längre pass med den men till morgonjoggar runt 40 min är det inga problem.
Livslängden är speglas säkert av priset men Det är kanske inte så må
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 20:38Ja, idag var jag ute på powerwalk så testade att springa lite och visst gick det!! Bara jag som vill ha något rejälare.....men det kan jag ju ta när jag har råd =P
På onsdag blir första löppasset sen tjejmilen 2010 (1 vecka efter fick jag reda på att ja
Ja, idag var jag ute på powerwalk så testade att springa lite och visst gick det!! Bara jag som vill ha något rejälare.....men det kan jag ju ta när jag har råd =P
På onsdag blir första löppasset sen tjejmilen 2010 (1 vecka efter fick jag reda på att ja
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 00:41Vi har också en nitro. I manualen står det att den inte är till för att springa med. Vet inte varför, om det bara är en friskrivning i sann amerikansk anda?
Jag har också testat att ta ett par löpsteg med den och tyckte väl det funkade. Fast just nu kör j
Vi har också en nitro. I manualen står det att den inte är till för att springa med. Vet inte varför, om det bara är en friskrivning i sann amerikansk anda?
Jag har också testat att ta ett par löpsteg med den och tyckte väl det funkade. Fast just nu kör j
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 08:51Vi har en Chariot Carrier och är mycket nöjda med den. Vi använder den till jogging, cykel och ländåkning och är väldigt bra till allt. Otroligt smidigt att byta mellan de olika delarna och lätt att packa ihop. Jag vet att du skrev att du tycker att den ä
Vi har en Chariot Carrier och är mycket nöjda med den. Vi använder den till jogging, cykel och ländåkning och är väldigt bra till allt. Otroligt smidigt att byta mellan de olika delarna och lätt att packa ihop. Jag vet att du skrev att du tycker att den ä
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 10:58Köpte en begagnad Mini Me för 600SEK. Påminner om de billigare från cykelringen eller biltema.
Den rullar otroligt lätt, fälls ihop till en paraplyvagns-storlek om man plockar av däcken och inget slitage märks efter ett och ett halvt års användning. Lite
Köpte en begagnad Mini Me för 600SEK. Påminner om de billigare från cykelringen eller biltema.
Den rullar otroligt lätt, fälls ihop till en paraplyvagns-storlek om man plockar av däcken och inget slitage märks efter ett och ett halvt års användning. Lite
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 13:37Ja läste det där om Nitro också - tror det har med att stötdämpningen inte finns för barnet skull och det kan "skada" barnet.
Jag står nu och väljer mellan Mountain Buggy Terrain eller BabyJogger F.I.T.
Vi insåg ju att jag kanske inte alltid kommer be
Ja läste det där om Nitro också - tror det har med att stötdämpningen inte finns för barnet skull och det kan "skada" barnet.
Jag står nu och väljer mellan Mountain Buggy Terrain eller BabyJogger F.I.T.
Vi insåg ju att jag kanske inte alltid kommer be
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 17:22Vi har en tre år gammal variant på Babyjoggers finaste modell, 'Babyjogger Performance Series', den med cykelliknande stötdämpare bak och tre stora rejäla hjul. Vi har haft den till löpning såklart, samt ute i skogen på vandring. Den fungerar mycket bra
Vi har en tre år gammal variant på Babyjoggers finaste modell, 'Babyjogger Performance Series', den med cykelliknande stötdämpare bak och tre stora rejäla hjul. Vi har haft den till löpning såklart, samt ute i skogen på vandring. Den fungerar mycket bra