Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej alla, gissar att ni som klickat in här har en joggingvagn eller planerar/överväger att köpa.
Själv har jag en äldre chariot (köpt av Thule) som jag och sonen 10mån använder flitigt. Jag springer för att det är kul, men tränar samtidigt tilö diverse

Hej
jag tycker att detta låter superintressant!
Jag har också en son som är 10 månader och vi har en Bugaboo Runner - vagn.

Jag håller på och jobba mig tillbaka i form efter graviditeten så än så länge joggar jag väldigt sakta. Men hoppas under våren at

Låter ju onekligen intressant men då måste jag skaffa mig en joggingvagn först.

Kul, att det finns intresse. Även jag kan tänka mig att åka en bit, norr lr söder vi kör dör det passar och där folk vill.

Köp, eller låna en vagn och häng på. Först i april som jag kommer kunna köra, gott om tid att införskaffa en vagn.

Bumpar tråden för att lyfta den. Samtidigt som jag tänkte berätta att jag sprang ett långpass med vagnen. Gick bra, men det är lite annorlunda att springa med vagn jämfört med att springa utan (det säger sig själv). Tex så kan man inte byta podcast hur en

Hej!

Är på föräldraledighet från slutet på januari till mitten på september, precis kommit hem från utlandsresa och ska köpa en löpvagn nu i dagarna. (Thule Glide för den som önskar veta :))

Bor i Gudö, Haninge men har bil så kan ta mig runt 🙂
Anpassa

Yeah! Det finns bevisligen ett intresse. Vi är ju iaf några och jag tycker vi styr upp en träff, på lämplig ställe, då så många som möjligt kan. Jag åker imorgon torsdag bort och kommer hem om 2v. Efter det kan jag typ när som helst. Jag är ju "ledig" til

Kul!

Jag får min löpvagn ikväll, är redo sen 🙂

Spännande. Jag har själv aldrig testar någon annan vagn än min egen. Ska bli intressant att höra vad du tycker.

Thule Glide är klockren!

Rullar hur mjukt och fint som helst, grym fjädring och dottern är både nöjd vaken och sover gott när det springs.
Bra sufflett och lösning om det är låg sol.

Att fälla ihop den är sjukt lätt som man kan göra med en hand när ma

12