Quote from Guest on 6 March 2009, 12:27Jotunheimen Rundt
Längd: 430 km
Antal höjdmeter: 4609 mhttp://www.jotunheimenrundt.com/
Jotunheimen Rundt
Längd: 430 km
Antal höjdmeter: 4609 m
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 12:37Se där nu är det 2 stycken härifrån som tänker köra detta 🙂
Se där nu är det 2 stycken härifrån som tänker köra detta 🙂
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 16:27Jag som inte fattar norska, hur sover man när man är där. Finns det någon camping eller något liknande i närheten?
Jag som inte fattar norska, hur sover man när man är där. Finns det någon camping eller något liknande i närheten?
Quote from ellen olsson on 15 June 2009, 16:42Sover? Du ska cykla. 🙂
Sover? Du ska cykla. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 17:04Saxat från hemsidan:
Innkvartering/garderobe
Før start: Opplysningar om overnatting; følg lenkene for Lærdal og Sogndal eller ta kontakt med Lærdal turistkontor tlf. 57666222 og Sogndal Turistkontor 976 00 443 eller www.sognefjord.noDet var några år
Saxat från hemsidan:
Innkvartering/garderobe
Før start: Opplysningar om overnatting; følg lenkene for Lærdal og Sogndal eller ta kontakt med Lærdal turistkontor tlf. 57666222 og Sogndal Turistkontor 976 00 443 eller http://www.sognefjord.no
Det var några år
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 18:50Jag har funderat på Jotunheimen runt till nästa år, har kört styrkepröven -07 men har för mig att det skiljer en hel del i "backighet". Min fråga gäller alltså lite grann utrustningen, vilken typ av cykel är lämplig, vilken utväxling, personlig utrustning
Jag har funderat på Jotunheimen runt till nästa år, har kört styrkepröven -07 men har för mig att det skiljer en hel del i "backighet". Min fråga gäller alltså lite grann utrustningen, vilken typ av cykel är lämplig, vilken utväxling, personlig utrustning
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 18:52Förrut kunde man bo gratis på " ungdoms gården " i Leardal. men det tog de bort. 🙁
Sist hyrde vi rum på campingen natten innan starten.
Efter loppet finns det gratis logi på en skola i Sogndal. ( hårt underlag)
på morgonen köpte vi frukost på hotellet
Förrut kunde man bo gratis på " ungdoms gården " i Leardal. men det tog de bort. 🙁
Sist hyrde vi rum på campingen natten innan starten.
Efter loppet finns det gratis logi på en skola i Sogndal. ( hårt underlag)
på morgonen köpte vi frukost på hotellet
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 19:02Racer är bäst . Det är fina roliga vägar.
Jag har kört med 53/39+12-27 det var onödigt (H)
Sedan har jag kört några gånger med:53/39+12-25 Det passar mig bättre.
Hur stark är du i benen ? (Var ärlig )Träning: Randonneträning i kombination med fartlek
Racer är bäst . Det är fina roliga vägar.
Jag har kört med 53/39+12-27 det var onödigt (H)
Sedan har jag kört några gånger med:53/39+12-25 Det passar mig bättre.
Hur stark är du i benen ? (Var ärlig )
Träning: Randonneträning i kombination med fartlek
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 19:20Tack för ett snabbt och utförligt svar Nisse! (hann bara hämta kaffet)..
Jag har i vår provat på både audax-cykling och 2 randonne-lopp 20 och 30 mil, vilket jag kan rekomendera vem som helst med minsta intresse för cykling! Otroligt trevlig och avstressa
Tack för ett snabbt och utförligt svar Nisse! (hann bara hämta kaffet)..
Jag har i vår provat på både audax-cykling och 2 randonne-lopp 20 och 30 mil, vilket jag kan rekomendera vem som helst med minsta intresse för cykling! Otroligt trevlig och avstressa
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 22:17Det är 30 mil transport till Lom, sen börjar loppet .....
Sognefjell är tufft. du bör ha samma utväxling som du har uppför sa Calobra eller liknande backar 😉
Det är 30 mil transport till Lom, sen börjar loppet .....
Sognefjell är tufft. du bör ha samma utväxling som du har uppför sa Calobra eller liknande backar 😉