Quote from mats1976@gmail.com on 7 July 2009, 21:54Vore intressant att läsa om hur loppet var, någon?
Vore intressant att läsa om hur loppet var, någon?
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 22:22tävlingsberättelse kommer när jag kommer hem till min dator och kan tanka över passet från Edgen, men i korthet kan jag berätta att jag bröt efter ca 25 mil (runt 6 på morgonen) pga att jag hela tiden höll på att somna på cykeln. Tyckte det var säkrast at
tävlingsberättelse kommer när jag kommer hem till min dator och kan tanka över passet från Edgen, men i korthet kan jag berätta att jag bröt efter ca 25 mil (runt 6 på morgonen) pga att jag hela tiden höll på att somna på cykeln. Tyckte det var säkrast at
Quote from mats1976@gmail.com on 7 July 2009, 22:51Tråkigt att bryta men klokt att ta det säkra före det osäkra. Ska bli spännande att läsa om loppet och upplevelsen iallafall.
Tråkigt att bryta men klokt att ta det säkra före det osäkra. Ska bli spännande att läsa om loppet och upplevelsen iallafall.
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 20:37Nu finns lite text du kan läsa Karin, bilder kommer nästa vecka.
Nu finns lite text du kan läsa Karin, bilder kommer nästa vecka.
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 20:42Intressant läsning Linus, och nyttig. Jag funderar själv på det loppet nästa år och ska ägna en extra tanke åt att verkligen vara utvilad!
Intressant läsning Linus, och nyttig. Jag funderar själv på det loppet nästa år och ska ägna en extra tanke åt att verkligen vara utvilad!
Quote from mats1976@gmail.com on 9 July 2009, 22:31Tack Linus för din berättelse, synd att du fick bryta men du blev iaf inte avskräckt. Har själv cyklat tre VR så jag skulle gärna vilja prova att cykla något annat långlopp.
Tack Linus för din berättelse, synd att du fick bryta men du blev iaf inte avskräckt. Har själv cyklat tre VR så jag skulle gärna vilja prova att cykla något annat långlopp.
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 10:37Nu finns lite bilder upplagda.
Nu finns lite bilder upplagda.
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 09:38Linus;
Kunde du inte tagit en liten "power-nap" på något skönt ställe och sedan fortsatt ?Jag bröt en gång vid Lemonsjön ( pga sjukdom), det tog en sådan jäkla tid innan man fick transport så det hade varit bättre att fortsätta....
Linus;
Kunde du inte tagit en liten "power-nap" på något skönt ställe och sedan fortsatt ?
Jag bröt en gång vid Lemonsjön ( pga sjukdom), det tog en sådan jäkla tid innan man fick transport så det hade varit bättre att fortsätta....
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 14:27jo, det hade kanske gått att övertala brorsorna att jag skulle lägga mig o sova någon timmeoch sedan köra ifatt dom, det hade nog gått men det är lätt att vara efterklok... 🙂
jo, det hade kanske gått att övertala brorsorna att jag skulle lägga mig o sova någon timmeoch sedan köra ifatt dom, det hade nog gått men det är lätt att vara efterklok... 🙂
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 01:19Håller med Nisse, power-naps går inte av för hackor. När jag körde första gången, 2005, så la jag mig 5-10 minuter i depån vid Lemonsjön då jag de sista milen innan den depån kämpat med att hålla önen öppna och jag visste att det skulle komma en rätt skap
Håller med Nisse, power-naps går inte av för hackor. När jag körde första gången, 2005, så la jag mig 5-10 minuter i depån vid Lemonsjön då jag de sista milen innan den depån kämpat med att hålla önen öppna och jag visste att det skulle komma en rätt skap