Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 18:04Det finns en del som bygger bra hjul.
Det finns en del som bygger bra hjul.
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 19:07Håkan C : Jeg er ikke helt enig I alt. De største kjedene innen sport, fxs. Intersport ol. Har ca. 1.7-2.00 * inkjøpspris på sykkler. Den største andelen av sykkelsalget er til barn og ungdom. Altså sykler opp til 24 tommer dekk.
På deler er det lit
Håkan C : Jeg er ikke helt enig I alt. De største kjedene innen sport, fxs. Intersport ol. Har ca. 1.7-2.00 * inkjøpspris på sykkler. Den største andelen av sykkelsalget er til barn og ungdom. Altså sykler opp til 24 tommer dekk.
På deler er det lit
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 19:14Men min mening er at vi i egenintresse bør værne ,og holde liv i den lokale, å uavhengie sykkelrepperen.
Det er ikke lett å få rep. på internett når den lokale er avgått med døden.
Dette mener jeg selv om jeg har fult sykkelverksted hjemme og klarer
Men min mening er at vi i egenintresse bør værne ,og holde liv i den lokale, å uavhengie sykkelrepperen.
Det er ikke lett å få rep. på internett når den lokale er avgått med døden.
Dette mener jeg selv om jeg har fult sykkelverksted hjemme og klarer
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 16:20Självklart kommer jag att fortsätta lämna mina saker till den här verkstaden och förhoppningsvis finns han kvar länge till.
Jag har redan gjort upp om att lämna in racern för uppjustering också så att den är i perfekt skick inför "inomhussäsongen", jag ä
Självklart kommer jag att fortsätta lämna mina saker till den här verkstaden och förhoppningsvis finns han kvar länge till.
Jag har redan gjort upp om att lämna in racern för uppjustering också så att den är i perfekt skick inför "inomhussäsongen", jag ä