Quote from Guest on 25 May 2009, 09:01Jag undrar om någon här vet om det är möjligt att utnyttja löparbanorna på Källbrinks IP för sin egen personliga träning. Det är väldigt svårt att få någon information på nätet, tex har jag inte lyckats hitta någon information på Huddinge Kommun).
Jag sk
Jag undrar om någon här vet om det är möjligt att utnyttja löparbanorna på Källbrinks IP för sin egen personliga träning. Det är väldigt svårt att få någon information på nätet, tex har jag inte lyckats hitta någon information på Huddinge Kommun).
Jag sk
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 09:11Jag har kört intervaller några gånger på Källbrink. Problemet där att Huddinge AIS har så omfattande verksamhet att det nästan alltid är någon grupp som tränar. Men sprint och häck brukar lämna innerbanan fri så det kan gå att springa. Även om det känns l
Jag har kört intervaller några gånger på Källbrink. Problemet där att Huddinge AIS har så omfattande verksamhet att det nästan alltid är någon grupp som tränar. Men sprint och häck brukar lämna innerbanan fri så det kan gå att springa. Även om det känns l
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 16:12Kärrtorps IP. Har aldrig varit några problem att träna där.
Kärrtorps IP. Har aldrig varit några problem att träna där.
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 16:18Problemet på Kärrtorp är fopållspelarna. De har en viss förkärlek att rulla ut målen på långsidorna ut på löparbanan.
Problemet på Kärrtorp är fopållspelarna. De har en viss förkärlek att rulla ut målen på långsidorna ut på löparbanan.