Quote from Guest on 6 June 2011, 13:04Är det 400meter runt ?
Min Garmin visade nämligen ett annat resultat....
Är det 400meter runt ?
Min Garmin visade nämligen ett annat resultat....
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 13:14Den är absolut 400 meter (plus den felmarginal som SFIF bestämt).
Garmin är inte tillförlitlig på bana (eller ngn annanstans). Använd de markeringar som finns på banan för att få rätt längd.
Spring snyggt!
Den är absolut 400 meter (plus den felmarginal som SFIF bestämt).
Garmin är inte tillförlitlig på bana (eller ngn annanstans). Använd de markeringar som finns på banan för att få rätt längd.
Spring snyggt!
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 13:23Garmin har väl en procents mätriktighet tror jag om man springer med god mottagning, vilket jag tycker är helt ok. Lite bättre än en tripmätare på en bil som jag har för mig är +0-3%. Dock så är ju bana ett ställe där den har störst felmätning pga kurvor
Garmin har väl en procents mätriktighet tror jag om man springer med god mottagning, vilket jag tycker är helt ok. Lite bättre än en tripmätare på en bil som jag har för mig är +0-3%. Dock så är ju bana ett ställe där den har störst felmätning pga kurvor
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 14:14Okej tack 🙂
Lite synd för min tid bli med ens lite lite sämre :@
😉Nåja, det var ju väldigt varmt i 12.00 tiden....
Okej tack 🙂
Lite synd för min tid bli med ens lite lite sämre :@
😉
Nåja, det var ju väldigt varmt i 12.00 tiden....
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 16:57Om en rundbana är 400 m är förskräckligt lätt att kontrollera själv. Bara att kolla var 400 m-starten är för bana 1.
Om en rundbana är 400 m är förskräckligt lätt att kontrollera själv. Bara att kolla var 400 m-starten är för bana 1.
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 17:16Sätt Garmin på vänsterhanden och försök springa så nära sargen som möjligt ska du få se..????????
Sätt Garmin på vänsterhanden och försök springa så nära sargen som möjligt ska du få se..????????