Quote from Guest on 15 September 2010, 21:35Någon som testat?
http://kampela.e-butiken.se/?cat_id=41&head_id=0
Någon som testat?
http://kampela.e-butiken.se/?cat_id=41&head_id=0
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 21:45Jag tror knappt mina ögon. Funktionsplagg som inte är... svarta? Crazy!
Jag tror knappt mina ögon. Funktionsplagg som inte är... svarta? Crazy!
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 22:04Klubbdräkten min är från Kämpela.
Klubbdräkten min är från Kämpela.
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 22:06Haft Kämpela som tävlingsdräkt (orientering) och de har varit bra!
Haft Kämpela som tävlingsdräkt (orientering) och de har varit bra!
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 08:20Jag har tightsen.
Korta, långa och vinter.
Suveräna !!
Jag har tightsen.
Korta, långa och vinter.
Suveräna !!
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 10:02Jag tycker de där långa blåa tightsen ser just BLÅ ut, men det står marin och det vill jag inte ha. Nån som vet hur de ser ut i verkligheten?
Jag tycker de där långa blåa tightsen ser just BLÅ ut, men det står marin och det vill jag inte ha. Nån som vet hur de ser ut i verkligheten?
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 11:46Hej,
Precis blivit medlem och kul o läsa kommentarer och intresse för Kämpelas plagg, vill ni testa så har vi alltid 14 dagar öppet köp i sportshopen eller vet jag att Runners World gör en test i kommande nummer (hoppas den är positiv) :). Ang vår marina
Hej,
Precis blivit medlem och kul o läsa kommentarer och intresse för Kämpelas plagg, vill ni testa så har vi alltid 14 dagar öppet köp i sportshopen eller vet jag att Runners World gör en test i kommande nummer (hoppas den är positiv) :). Ang vår marina
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 17:23Jag har varit sugen på att prova att beställa från Kämpela ett tag, men är lite osäker på storlekarna.
Hur är storlekarna på deras tights? Kommer en storlek 5 att fungera på mig som annars har storlek M på herr-tights? Är även ganska lång med mina 186 cm.
Jag har varit sugen på att prova att beställa från Kämpela ett tag, men är lite osäker på storlekarna.
Hur är storlekarna på deras tights? Kommer en storlek 5 att fungera på mig som annars har storlek M på herr-tights? Är även ganska lång med mina 186 cm.
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 21:58Kul att du är sugen att testa oss.
Du ska absolut ha stl 6, skulle dem inte sitta perfekt hör du bara av dig så lovar jag att vi postar annan stl.
Kul att du är sugen att testa oss.
Du ska absolut ha stl 6, skulle dem inte sitta perfekt hör du bara av dig så lovar jag att vi postar annan stl.
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 22:10Varför har ni inte stora storlekar?
Varför har ni inte stora storlekar?