Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKänner mig så nöjd med....
You need to log in to create posts and topics.

12

att jag ÄNTLIGEN KLARADE ATT SPRINGA PÅ MORGONEN:D
Så himla nöjd blev jag att jag tog en tur till på eftermiddagen och det gick bra det också. Äntligen känns det som om min träning ger resultat! Jippii!!!

Grattis, en gräns till överskriden!!!

Grattis! Det ger en extra kick att se att träningen ger resultat. Och i ditt fall gav det ju en sådan kick att du tog en runda till 😀

jag måste få gratulera....det har jag aldrig klarat!

Grattis! Sen hade du hela dan kvar att göra vad du ville på.

Åh! Det där känner jag igen. Jag sprang ju sommarutmaningen Juni vid sjutiden på morgonen EFTER min tidningsrunda (som börjar 03:00). Det hade jag nog ALDRIG trott om mig själv, men eftersom det var det eller springa i galen hetta som gällde så... valet b

Nästa? När du blivit totalt joggingbiten och bara måååååste hinna få in ett pass innan skolan (för visst skulle du börja plugga?)! (t+)

Susanne: Jag ska plugga på distans och förväntar mig inga specifika tider som jag måste vara någon särskild stans... Man vet väl hur man ser om sitt hus? Plus att jag är så jädra stursk (så här i FÖRVÄG kan tilläggas) att jag på fullaste allvar tror att h

Jessie, you are in for a BIG surprise. Jag trodde att distansstudier var plättlätt och det inte skulle vara några problem alls. Snacka om att bli överraskad. 🙁
Sjukt jobbigt att motivera mig till att plugga och sen tar det mycket mer tid än man tror.
De

Med det efternamnet Mia, så borde korrespondenskurser vara som klippta och skurna för dig (H)

12