Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelKöpa "super" LED cykelbelysning
You need to log in to create posts and topics.

Håkan ->

Bra att du har egen erfarenhet att falla tillbaka på. Varför anser du 856/872 vara oanvändbara för landsvägsåkning?

Eftersom tråden startades bl a med förutsättningen att han vill se terrängen så kanske inte Philips-lampan är idealisk? Ljusbild

Tack för alla snabba svar
Måste läsa på alla länkar när jag kommer hem.

Kan lägga till att jag gärna köper den i Sverige med garanti och att slippa moms och höga fraktavgifter för en enda lampa.
Mitt primära mål är mycket ljusflöde för att se rötterm trä

eller varför inte storebror till magicshine808 för samma pris
http://www.xxl.se/cykel/cykeltillbehor/lyktor-reflexer/magicshine-mj-816-1400-cykellykta-1068867 den funkar för mig både i skog och på lvg

...och var skall man köra för att ha behov av en sådan lampa

jag har lampa så att jag vet att jag syns, annan vägbelysning ger mig tillräckligt för att kunna genomföra det jag önskar på cykel...just nu mest pendling i sthlm-området.
tycker för övrigt "il

Wow, vad många lampor du har! Varför fungerar det inte med en lampa? Jag har bara en och den får mottrafikanter att blända av om jag behöver rikta på Iris med vänner.

den var svår 😉

om du menar du=jag så har jag bara en lampa fram.
du är så generellt när det finns så många du-varianter i en tråd.
men jag var just före din du-post så känns det som att du är du-varianten av jag som undrar var jag skrev plural...så vida

Nja, några inlägg upp är det en svärm eldflugor som recenseras. Det måste vara dålig kvalitet om man måste ha så många lampor.

David gnabbar med Håkan i vanlig ordning.
Bra lampa används rätt flitigt utanför 08-området. Vi har inte mycket till gatlampor..

Gatlampor?

åhhåå fattar... det var blodcsockret...blev bättre med ett tjog, nu behöver jag inte äta midda heller