Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 10:48Håkan ->
Bra att du har egen erfarenhet att falla tillbaka på. Varför anser du 856/872 vara oanvändbara för landsvägsåkning?
Eftersom tråden startades bl a med förutsättningen att han vill se terrängen så kanske inte Philips-lampan är idealisk? Ljusbild
Håkan ->
Bra att du har egen erfarenhet att falla tillbaka på. Varför anser du 856/872 vara oanvändbara för landsvägsåkning?
Eftersom tråden startades bl a med förutsättningen att han vill se terrängen så kanske inte Philips-lampan är idealisk? Ljusbild
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 13:35Tack för alla snabba svar
Måste läsa på alla länkar när jag kommer hem.Kan lägga till att jag gärna köper den i Sverige med garanti och att slippa moms och höga fraktavgifter för en enda lampa.
Mitt primära mål är mycket ljusflöde för att se rötterm trä
Tack för alla snabba svar
Måste läsa på alla länkar när jag kommer hem.
Kan lägga till att jag gärna köper den i Sverige med garanti och att slippa moms och höga fraktavgifter för en enda lampa.
Mitt primära mål är mycket ljusflöde för att se rötterm trä
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 14:00eller varför inte storebror till magicshine808 för samma pris
http://www.xxl.se/cykel/cykeltillbehor/lyktor-reflexer/magicshine-mj-816-1400-cykellykta-1068867 den funkar för mig både i skog och på lvg
eller varför inte storebror till magicshine808 för samma pris
http://www.xxl.se/cykel/cykeltillbehor/lyktor-reflexer/magicshine-mj-816-1400-cykellykta-1068867 den funkar för mig både i skog och på lvg
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 14:36...och var skall man köra för att ha behov av en sådan lampa
jag har lampa så att jag vet att jag syns, annan vägbelysning ger mig tillräckligt för att kunna genomföra det jag önskar på cykel...just nu mest pendling i sthlm-området.
tycker för övrigt "il
...och var skall man köra för att ha behov av en sådan lampa
jag har lampa så att jag vet att jag syns, annan vägbelysning ger mig tillräckligt för att kunna genomföra det jag önskar på cykel...just nu mest pendling i sthlm-området.
tycker för övrigt "il
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 14:55Wow, vad många lampor du har! Varför fungerar det inte med en lampa? Jag har bara en och den får mottrafikanter att blända av om jag behöver rikta på Iris med vänner.
Wow, vad många lampor du har! Varför fungerar det inte med en lampa? Jag har bara en och den får mottrafikanter att blända av om jag behöver rikta på Iris med vänner.
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 15:25den var svår 😉
om du menar du=jag så har jag bara en lampa fram.
du är så generellt när det finns så många du-varianter i en tråd.
men jag var just före din du-post så känns det som att du är du-varianten av jag som undrar var jag skrev plural...så vida
den var svår 😉
om du menar du=jag så har jag bara en lampa fram.
du är så generellt när det finns så många du-varianter i en tråd.
men jag var just före din du-post så känns det som att du är du-varianten av jag som undrar var jag skrev plural...så vida
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 15:30Nja, några inlägg upp är det en svärm eldflugor som recenseras. Det måste vara dålig kvalitet om man måste ha så många lampor.
Nja, några inlägg upp är det en svärm eldflugor som recenseras. Det måste vara dålig kvalitet om man måste ha så många lampor.
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 15:31David gnabbar med Håkan i vanlig ordning.
Bra lampa används rätt flitigt utanför 08-området. Vi har inte mycket till gatlampor..
David gnabbar med Håkan i vanlig ordning.
Bra lampa används rätt flitigt utanför 08-området. Vi har inte mycket till gatlampor..
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 15:34Gatlampor?
Gatlampor?
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 15:35åhhåå fattar... det var blodcsockret...blev bättre med ett tjog, nu behöver jag inte äta midda heller
åhhåå fattar... det var blodcsockret...blev bättre med ett tjog, nu behöver jag inte äta midda heller