Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 09:23Jag får fixa en gummihylsa och kränga på som lite skydd, det är faktiskt en risk att det blir kortis nu när acken inte är ansluten då båda polerna är ganska exponerade. Har själv aldrig haft problem med att det krånglat med Molex men har i.o.f.s mest anvä
Jag får fixa en gummihylsa och kränga på som lite skydd, det är faktiskt en risk att det blir kortis nu när acken inte är ansluten då båda polerna är ganska exponerade. Har själv aldrig haft problem med att det krånglat med Molex men har i.o.f.s mest anvä
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 09:58Hej!
Fick nyss hem en CREE T6 LED 1600 lumen som är köpt via Ebay. Hade oturen att den blev stoppad av tullen så det blev en extra utgift på 130 kr och det sammanlagda priset blev 490 kr. Har kompisar som också köpt denna modell och dom klarade sig och d
Hej!
Fick nyss hem en CREE T6 LED 1600 lumen som är köpt via Ebay. Hade oturen att den blev stoppad av tullen så det blev en extra utgift på 130 kr och det sammanlagda priset blev 490 kr. Har kompisar som också köpt denna modell och dom klarade sig och d
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 11:29"Otur"? Varför ska du inte betala tull o moms? Men sjukvård, pension och vägar ska du ha.
"Otur"? Varför ska du inte betala tull o moms? Men sjukvård, pension och vägar ska du ha.
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 11:36"Men sjukvård, pension och vägar ska du ha"
Och det finns bara ett sätta att få det på?
"Men sjukvård, pension och vägar ska du ha"
Och det finns bara ett sätta att få det på?
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 12:03Nej då, men jag vet inte om ifall du gillar planekonomi.
Nej då, men jag vet inte om ifall du gillar planekonomi.
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 12:15Jag var lite fundersam bara om det ev kan finnas ett alternativ till den planekonomiska lösningen där befolkningen tvingas vara del av "välfärd" som finansieras med skatter, tull, moms odyl.
Kanske vill man ha sjukvård, vägar etc men betala dem på ett mer
Jag var lite fundersam bara om det ev kan finnas ett alternativ till den planekonomiska lösningen där befolkningen tvingas vara del av "välfärd" som finansieras med skatter, tull, moms odyl.
Kanske vill man ha sjukvård, vägar etc men betala dem på ett mer
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 12:22I Paraguay kör efter ett mer självvådligt sätt, Plata o Plomo.
I Paraguay kör efter ett mer självvådligt sätt, Plata o Plomo.
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 12:40När min son vill lämna ett icke-svar brukar han köra med "Och jag har varit på Legoland". Det är också ett lite tokroligt sätt att visa att man är svarslös eller borta från frågan.
När min son vill lämna ett icke-svar brukar han köra med "Och jag har varit på Legoland". Det är också ett lite tokroligt sätt att visa att man är svarslös eller borta från frågan.
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 15:30Frågan är vem som fick igång vem?
Frågan är vem som fick igång vem?
Quote from Berit Bengtson on 26 January 2012, 17:41Jerker:
XM-L LEDen i T6-sortering(T6 BIN) kan inte lämna 1600 lumen.
Kolla själv i databladet hos Cree: http://www.cree.com/I praktiken lämnar LEDen i lampan 900-950 lumen, och ut ur lampan (OTF) så kommer det 700-800 lumen (pga förluster i reflektor,
Jerker:
XM-L LEDen i T6-sortering(T6 BIN) kan inte lämna 1600 lumen.
Kolla själv i databladet hos Cree: http://www.cree.com/
I praktiken lämnar LEDen i lampan 900-950 lumen, och ut ur lampan (OTF) så kommer det 700-800 lumen (pga förluster i reflektor,