Quote from ellen olsson on 19 September 2009, 12:36> Kikar du på länken från Wiggle så är frakten inbakad i priset.
Testa att lägga till den i din varukorg och kolla sedan "delivery cost".
Fundera över varför det inte står 0...
> Kikar du på länken från Wiggle så är frakten inbakad i priset.
Testa att lägga till den i din varukorg och kolla sedan "delivery cost".
Fundera över varför det inte står 0...
Quote from ellen olsson on 19 September 2009, 12:37Har du hört talas om EU?
Har du hört talas om EU?
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 12:44Precis som Fredrik säger så är det det priset som uppges hos handlaren och tillägget för frakt utanför England brukar inte vara så farlig.
Precis som Fredrik säger så är det det priset som uppges hos handlaren och tillägget för frakt utanför England brukar inte vara så farlig.
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 12:45Ja det är väl nån grupp vi är med i om jag föstått rätt.
Jag får summan till 16500kr ink frakt
Ja det är väl nån grupp vi är med i om jag föstått rätt.
Jag får summan till 16500kr ink frakt
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 12:46Tog emot en cykel från dem förra veckan. Frakten är nästan försumbar, allt funkade som det skulle tills posten logistik blev inblandade, men efter lite trassel var den min i alla fall. Pundet är på rea, cyklarna är på rea 🙂
Tog emot en cykel från dem förra veckan. Frakten är nästan försumbar, allt funkade som det skulle tills posten logistik blev inblandade, men efter lite trassel var den min i alla fall. Pundet är på rea, cyklarna är på rea 🙂
Quote from ellen olsson on 19 September 2009, 12:47Jens: Har du valt "Delivery to Sweden"?
Frakten är GBP 29,99
Jens: Har du valt "Delivery to Sweden"?
Frakten är GBP 29,99
Quote from ellen olsson on 19 September 2009, 12:49Lotta: Då är du "Platinum Customer" nu m.a.o.
Lotta: Då är du "Platinum Customer" nu m.a.o.
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 12:49Tack Charlotta, låter bra, kanske blir en cykel snart då.
Stämde priset du fick fram på hemsidan?
Inga extra avgifter?
Tack Charlotta, låter bra, kanske blir en cykel snart då.
Stämde priset du fick fram på hemsidan?
Inga extra avgifter?
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 12:50Ja ja, det står till och med att frakten bilr 330kr = 30pund ca
Ja ja, det står till och med att frakten bilr 330kr = 30pund ca
Quote from ellen olsson on 19 September 2009, 12:54Tullen och posten eller andra speditörer får inte lägga på extra avgifter för annat än extra tjänster.
Man betalar bara den summa som anges vid beställningen. Notera dock att du betalar svensk och inte brittisk moms.
Tullen och posten eller andra speditörer får inte lägga på extra avgifter för annat än extra tjänster.
Man betalar bara den summa som anges vid beställningen. Notera dock att du betalar svensk och inte brittisk moms.