Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 15:00Cyklar man sakta så behövs väldigt lite vid "finväder". Nu är det sällan "finväder" i Skåne.
Cyklar man sakta så behövs väldigt lite vid "finväder". Nu är det sällan "finväder" i Skåne.
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 15:30http://www.sportshop-online.se/
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 15:13Ont i röven är ofrånkomligt när du börjar med regelbunden cykling. Det försvinner efter ett tag när ändalykten vant sig vid sadeln.
Ont i röven är ofrånkomligt när du börjar med regelbunden cykling. Det försvinner efter ett tag när ändalykten vant sig vid sadeln.
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 15:21Eller så ger man upp efter någon vecka och köper liggcykel istället 😉
Eller så ger man upp efter någon vecka och köper liggcykel istället 😉
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 15:53Ja, en del verkar inte vara av det rätta virket.
Ja, en del verkar inte vara av det rätta virket.
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 19:44hehe nån liggcykel blir det nog inte. Får bli till att härda & få babianröv 😉
hehe nån liggcykel blir det nog inte. Får bli till att härda & få babianröv 😉
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 19:44Min rekomendation är att gå in på biltema och köpa ett par cykelbyxor och cykeltröja där.. Fungerar alldeles utmärkt.. Sen när du cyklat några gånger i grupp och sett hur fräsiga kläder och cyklar alla andra har så kan du börja kolla på lite mer fräsigt..
Min rekomendation är att gå in på biltema och köpa ett par cykelbyxor och cykeltröja där.. Fungerar alldeles utmärkt.. Sen när du cyklat några gånger i grupp och sett hur fräsiga kläder och cyklar alla andra har så kan du börja kolla på lite mer fräsigt..
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 20:33Och när du bytt från biltemas byxor kommer du känna dig så mycket mer bekväm! Inga sömmar som skaver och passformen är bättre, biltemas byxor är väldigt höga i midjan så jag vek dem en bra bit över de shorts jag brukar över...
Men de är billiga i alla fal
Och när du bytt från biltemas byxor kommer du känna dig så mycket mer bekväm! Inga sömmar som skaver och passformen är bättre, biltemas byxor är väldigt höga i midjan så jag vek dem en bra bit över de shorts jag brukar över...
Men de är billiga i alla fal