Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelKöpa cykelkläder IRL?
You need to log in to create posts and topics.

Jaa, jag veet!! Hopplöst! Herregud, det räcker väl att man köper EN gång? Dom får väl låta bli att äta så mycket så som inte växer ur sina jackor. 😉

Exakt vad jag förbjöd Klonen, att växa. Å vad gjorde den lille revolutionären? Han växte förbi mig. Ska göra han arvslös!

Lillan brukar jag iaf ibland kunna rädda från att frysa ihjäl om jag hittar något som Sonen vuxit ur ... fast nu kan Sonen snart börja sno mina och makens grejer - fyller elva i sommar!

Sportspec har haft Pearl Izumi tidigare iallafall. En liten varning för deras priser dock. De ligger ofta över rekommenderat butikspris...

Då blir det att kolla prislappar. 🙂

Nina, på Cykelmagneten i Falkenberg finns det skapligt stor sortering av damkläder och bättre ska det bli säger Göran.

Jag har nu en tröja från Pearl Izumi som jag köpte på nätet. Den sitter som en smäck förutom på en punkt. Den är väldigt kort. Jag som är 174 cm lång är nog inte så standard i rygglängd. Fickorna är svåra att komma åt och jag får knäcka armarna av mig för

Ja gör det, men ta med det stora kontokortet för det finns mycket som ögat vill ha!:-)

några bra tips på cykelkläder på nätet

https://www.voidcycling.com/
Schyssta kvalitetskläder med bra passform och ren design. (Opartisk och osponsrad kommentar)